Plomma2 Skrevet 2. november 2004 Skrevet 2. november 2004 Hei I det siste (3-4 uker) har jeg hatt problemer med at jeg lagger, hakker og henger. Jeg får MS hopp. Har 50 til vanlig og får opp til 6-700 hver 2. runde. Av og til henger jeg helt uten videre (uten at pingen eller MSen hopper). Og noen ganger hakker jeg. Jeg har nyeste drivere. Har kjørt Ad-aware. Virusscann og har netlimiter gående. Det er ikke ratene mine det er noe galt med. Jeg gir snart opp. Forslag?
A.J Green Skrevet 2. november 2004 Skrevet 2. november 2004 linjen din er kanskje veldig ustabil? Får du cl_flushentitypacket?
Plomma2 Skrevet 2. november 2004 Forfatter Skrevet 2. november 2004 Jau, men det er bare i CS det skjer ^^
Mattlakk Skrevet 3. november 2004 Skrevet 3. november 2004 Har du trådløst nettverkskort ?? Mitt lægga etter jeg fikk det... Men du kan jo prøve OPENGL :!:
Jirumiku Skrevet 4. november 2004 Skrevet 4. november 2004 Samme skjedd med meg!! Jeg får san cl_flush greier, og det lagger og jeg for veldig høy ping, DET ER IRRITERENDES! Noen ganger slutter det lagge, men det kommer tilbake neste runde!! Noen forslag på hva vi kan gjøre!?!?!? Jirumiku
Plomma2 Skrevet 4. november 2004 Forfatter Skrevet 4. november 2004 Jeg har ikke trådløst. Jeg kjører openGL. Tok "fps_max 100" istede for 101, da ble mye av hengingen borte. Jeg får fortsatt opp i 700 ms av og til. :/
Irons Skrevet 4. november 2004 Skrevet 4. november 2004 Sjekk rate, cl_updaterate og cl_cmdrate prøv evt å justere ned disse noen hakk... \\Sp33D
Plomma2 Skrevet 4. november 2004 Forfatter Skrevet 4. november 2004 Lest første post? Det har ingenting med ratene mine å gjøre. Har justert dem i det uendelige.
Zindre- Skrevet 4. november 2004 Skrevet 4. november 2004 Satt opp connection speeden din i steam? Tror den orginal står på 56kb
Loeve Skrevet 4. november 2004 Skrevet 4. november 2004 Satt opp connection speeden din i steam?Tror den orginal står på 56kb Connection speeden justerer rett og slett bare rates. Ikke noe magi der.
Left Blank Skrevet 4. november 2004 Skrevet 4. november 2004 Bare noen ideer off the top of my head: 1. Kanskje skru av netlimiter, den kan kanskje på en magisk måte interfere med CS og kappe slik at alt går treigt. 2. Kanskje kjøre spybot og spysweeper fordi ad aware er ikke det beste programmet til å detecte spyware. 3. Reinstallere steam/cs. 4. Reinstallere windows 5. Kjøpe ny nettverks kabel/resette modem. 6. Nedlaste filer fra noen kjente servere i Norge og sjekke om du alltid holder stabil og kjapp fart ettersom hvor rask linja di er. (hvis du hele tiden nedlaster på max fart, og det er stabilt, kan vi ihvertfall utelukke en del ting). 7. gå til start knappen, velg run/kjør skriv cmd, skriv så netstat -al og sjekk om du ikke har noen rare 'established' connections. Har inget grunnlag for noen av disse siden det er litt vanskelig å vite, men du kan jo ta en kjapp tur gjennom dem og sjekke. Og en annen ting, du sa jo på irc igår at du spilte på foco og eide der, er dette noe som skjer hele tiden eller bare noen ganger?
Plomma2 Skrevet 4. november 2004 Forfatter Skrevet 4. november 2004 Bare noen ideer off the top of my head: 1. Kanskje skru av netlimiter, den kan kanskje på en magisk måte interfere med CS og kappe slik at alt går treigt. 2. Kanskje kjøre spybot og spysweeper fordi ad aware er ikke det beste programmet til å detecte spyware. 3. Reinstallere steam/cs. 4. Reinstallere windows 5. Kjøpe ny nettverks kabel/resette modem. 6. Nedlaste filer fra noen kjente servere i Norge og sjekke om du alltid holder stabil og kjapp fart ettersom hvor rask linja di er. (hvis du hele tiden nedlaster på max fart, og det er stabilt, kan vi ihvertfall utelukke en del ting). 7. gå til start knappen, velg run/kjør skriv cmd, skriv så netstat -al og sjekk om du ikke har noen rare 'established' connections. Har inget grunnlag for noen av disse siden det er litt vanskelig å vite, men du kan jo ta en kjapp tur gjennom dem og sjekke. Og en annen ting, du sa jo på irc igår at du spilte på foco og eide der, er dette noe som skjer hele tiden eller bare noen ganger? Alt gjort for lenge siden. Har 9800pro.
DevN Skrevet 4. november 2004 Skrevet 4. november 2004 Ruteren kan være problemet, har du ruter? Prøv i så fall å koble deg direkte på linja en rask tur for å sjekke hvordan det funker, da. Det er faktisk ganske ofte ruteren har skylda for all faenskapen man må igjennom i hverdagen. Vel: Tøff hverdag? Spis hvitost.
Plomma2 Skrevet 4. november 2004 Forfatter Skrevet 4. november 2004 Kobla både igjennom routeren og direkte i modemet for lenge siden. Virker ikke.
DevN Skrevet 4. november 2004 Skrevet 4. november 2004 Uff, hvorfor må problemene til folk være så vanskelige i dag? Kan det ikke bare virke? Deaktiver ABSOLUTT alle brannmurer på PC-en og ruteren. Avslutt også de fleste programmene som tar noe båndbredde fra nettlinjen din.
Sigga Skrevet 4. november 2004 Skrevet 4. november 2004 Har et problem som er noe i den samme duren...Prøvd det meste, lite har hjulpet.
Plomma2 Skrevet 4. november 2004 Forfatter Skrevet 4. november 2004 Det har jeg ikke, men jeg har ikke problemer med andre ting enn CS.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå