BS10 Skrevet 2. november 2004 Skrevet 2. november 2004 Jeg har Thomson 510i ruter.. Jeg skal åpne noen porter til emule å da trenger jeg passord.. Det er ikke Adsl å 1024 som andre har sagt.. Noen som vet?
White Fox Skrevet 2. november 2004 Skrevet 2. november 2004 sjekk eventuelle manuale eller søk litt med google du.. Så finner du det nok!!
jocke Skrevet 2. november 2004 Skrevet 2. november 2004 Siden når begynte NGT å levere Thomson 510i-routere?
denon84 Skrevet 2. november 2004 Skrevet 2. november 2004 (endret) hmm.....skal ikke det gjøres på endringsweben til nextgentel da ? [http://endring.nextgentel.no/web/selectRouter.jsp?changeConfig=true] Så bruker du passord og brukernavn du har fra NGT , hvertfall sånn jeg gjør det ! Har en Cisco 677 router men trodde fremgangsmåten var den samme! Emule er noe dritt uansett....men men...lykke til Endret 2. november 2004 av denon84
christaaah Skrevet 2. november 2004 Skrevet 2. november 2004 jallakim eg har ngt og den routeren.. har bare hatt ngt én uke så kan godt hende det skjedde nettop
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå