ÖzzY Skrevet 8. november 2004 Del Skrevet 8. november 2004 (endret) Aaah, nå fikk de nettopp en fin stor bold error: "Server is busy" bare for å få vekk alt det andre rotet som stod på den tidligere erroren Edit: quota meg selv med feil Endret 8. november 2004 av ÖzzY Lenke til kommentar
genstian Skrevet 8. november 2004 Del Skrevet 8. november 2004 (endret) jeg får Server Error ACK! There's been some sort of error with the contest or poll that you tried to submit. An admin has been notified and someone will be looking into this shortly. hjelp!!!!!!!!!!!!!! Endret 8. november 2004 av hotstian Lenke til kommentar
Omar Skrevet 8. november 2004 Del Skrevet 8. november 2004 Det er noen folk som har fått... Sjekk ut IRC OMG 2k 3k WOOAOAOAA Lenke til kommentar
Thsan Skrevet 8. november 2004 Del Skrevet 8. november 2004 jeg fårServer Error ACK! There's been some sort of error with the contest or poll that you tried to submit. An admin has been notified and someone will be looking into this shortly. hjelp!!!!!!!!!!!!!! Får samme error Omg. Må få det til nå. Noen som har forslag ? Lenke til kommentar
Akise Skrevet 8. november 2004 Del Skrevet 8. november 2004 Jeg har prøvd med og uten proxy, men klarer ikke å signe up Må en bruke proxy, jeg finner bare drit trege proxy's! Lenke til kommentar
Lypsylmedsmak Skrevet 8. november 2004 Del Skrevet 8. november 2004 w00t! har key! måtte submitte den bildekoden 17 ganger eller noe, men det gikk til slutt! deilig! Lenke til kommentar
Akise Skrevet 8. november 2004 Del Skrevet 8. november 2004 (endret) EDIT: jeg har gjort det minst 50, og fjerna noe.. Endret 8. november 2004 av -spyder- Lenke til kommentar
Axefjord Skrevet 8. november 2004 Del Skrevet 8. november 2004 kom litt lengre nå får error etter å ha tastet inn tall\numre fra et bilde Lenke til kommentar
Thsan Skrevet 8. november 2004 Del Skrevet 8. november 2004 Kan noen bare gi ut en proxy plz ? Lenke til kommentar
Akise Skrevet 8. november 2004 Del Skrevet 8. november 2004 Jeg har komt til dit med bilde, men det kom ikke opp! Lenke til kommentar
genstian Skrevet 8. november 2004 Del Skrevet 8. november 2004 kom til denne siden etter en stund World of Warcraft Final Stress Test and Open Beta Key Distribution The World of Warcraft Final Stress Test and Open Beta client requires the use of a unique key to unlock the game. You will be able to retrieve your unique key from this webpage. For security reasons, however, we must ask that you enter the characters from the image below into the empty box. Do not enter any spaces or “GameSpy Guys” included in the image: only the letters and numbers should be entered in the box. We apologize for the inconvenience, but this test prevents automated registrations. IMPORTANT NOTE: The image above is created dynamically and served through a separate server. If it does not appear, or if you only see the message "invalid code", your computer is blocking the image from appearing. This problem may be caused by either a firewall or certain Ad-Blocking software. Please adjust your security settings to allow this image to be displayed. If you cannot see this key and need technical support please contact our Support Team. og her er det ikke mer hjelp!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Lenke til kommentar
genstian Skrevet 8. november 2004 Del Skrevet 8. november 2004 Jeg har komt til dit med bilde, men det kom ikke opp! jeg og Lenke til kommentar
Akise Skrevet 8. november 2004 Del Skrevet 8. november 2004 MPORTANT NOTE: The image above is created dynamically and served through a separate server. If it does not appear, or if you only see the message "invalid code", your computer is blocking the image from appearing. This problem may be caused by either a firewall or certain Ad-Blocking software. Please adjust your security settings to allow this image to be displayed. Hvordan kan jeg få fram bilde, jeg bruker mozilla. Lenke til kommentar
Lypsylmedsmak Skrevet 8. november 2004 Del Skrevet 8. november 2004 Hadde problem der jeg og, skrev bare noe vilkårlig i boksen til slutt, uten å trykke [Enter], og da kom bildet fram. :S Lenke til kommentar
genstian Skrevet 8. november 2004 Del Skrevet 8. november 2004 MPORTANT NOTE: The image above is created dynamically and served through a separate server. If it does not appear, or if you only see the message "invalid code", your computer is blocking the image from appearing. This problem may be caused by either a firewall or certain Ad-Blocking software. Please adjust your security settings to allow this image to be displayed. Hvordan kan jeg få fram bilde, jeg bruker mozilla. jeg bruker opera Lenke til kommentar
Akise Skrevet 8. november 2004 Del Skrevet 8. november 2004 FluX3D: bruker du Explorer? Lenke til kommentar
genstian Skrevet 8. november 2004 Del Skrevet 8. november 2004 jeg har trykket f5 mange ganger Lenke til kommentar
apoxdigital Skrevet 8. november 2004 Del Skrevet 8. november 2004 Uansett hvor desperate folk er så må de roe seg ned i de innleggene sine, masse her strider direkte imot forumreglene. Sitter selv i samme situasjon som alle andre, men den som venter, venter ikke forgjeves. Lenke til kommentar
Lypsylmedsmak Skrevet 8. november 2004 Del Skrevet 8. november 2004 Jeg prøvde med både IE og Opera, kom igjennom med Opera. Saken var, at på de bildegreiene fikk ikke jeg heller fram bildet, så til slutt skrev jeg noe vilkårlig inn i boksen, utne å trykke enter, og da ploppa det opp. :S Lenke til kommentar
Beeblebrox Skrevet 8. november 2004 Del Skrevet 8. november 2004 Congratulations! You have been accepted into the World of Warcraft® Open Beta. Jeg hadde også problemer med bildet, men etter å ha åpnet noen nye vinduer (og generelt sett klikket vilt litt her og der) kom det fram. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå