Duval Skrevet 1. november 2004 Skrevet 1. november 2004 Har man tilgang til hele byen/staten når man starter spillet?
Dʋgɢtung Skrevet 1. november 2004 Skrevet 1. november 2004 Du starter i en av de tre store byene (Los Santos), og etterhver som historien går sin gang får du tilgang til San Fierro, og til slutt den siste storbyen (som jeg ikke husker hva heter i farten )
Artistic.Hipster Skrevet 1. november 2004 Skrevet 1. november 2004 (endret) og til slutt den siste storbyen (som jeg ikke husker hva heter i farten ) Den heter "Las Venturras" Og er inspirert av Las Vegas *Søren og, jeg tok ikke bare feil, men postet også for sent Endret 1. november 2004 av Gandalf the Grey
Bandana Skrevet 1. november 2004 Skrevet 1. november 2004 Du kan dra til alle byene etter du har kommet et stykke. Det gjorde i hvertfall jeg. Klarte å hoppe med Motorsykkel til en hemmelig millitær base i et sted mellom Los Santos og Las Venturras. Anyway, der fant jeg en helikopter og jeg fløy til Las Venturras før jeg hadde kommet til San Fierro. Jaja, da jeg kom til den nye byen så fikk jeg plutselig 4 stjerner og politiet etter meg. Er vel fordi jeg er en blindpassasjer ellerno. Og ikke lenge etter det kom det en jagefly og bombet meg ned fra helikopteret. Vel, der fløy jeg ned og ble et vidunderlig lik. =(
Bear^ Skrevet 1. november 2004 Skrevet 1. november 2004 Så de har returnert til det gamle GTA da, med flere byer. Det likte jeg godt, desverre har jeg ikke PS2 så må vente til PC utgaven før jeg får sett på det.
Loeve Skrevet 2. november 2004 Skrevet 2. november 2004 Det var da vitterlig to byer i Vice City også? Du måtte vente en stund før du fikk fare over brua. Eller tar jeg helt feil nå?
mbskywalker Skrevet 2. november 2004 Skrevet 2. november 2004 det var en by i to deler. her en en by like stort som hele mappet i VC, og byene utgjør ikke 50% av hele mappet engang.
Artistic.Hipster Skrevet 2. november 2004 Skrevet 2. november 2004 Du kan dra til alle byene etter du har kommet et stykke. Det gjorde i hvertfall jeg. Klarte å hoppe med Motorsykkel til en hemmelig millitær base i et sted mellom Los Santos og Las Venturras. Anyway, der fant jeg en helikopter og jeg fløy til Las Venturras før jeg hadde kommet til San Fierro. Jaja, da jeg kom til den nye byen så fikk jeg plutselig 4 stjerner og politiet etter meg. Er vel fordi jeg er en blindpassasjer ellerno. Og ikke lenge etter det kom det en jagefly og bombet meg ned fra helikopteret. Vel, der fløy jeg ned og ble et vidunderlig lik. =( Den basen skal jeg finne idag
b0berg Skrevet 3. november 2004 Skrevet 3. november 2004 Du kan dra til alle byene etter du har kommet et stykke. Det gjorde i hvertfall jeg. Klarte å hoppe med Motorsykkel til en hemmelig millitær base i et sted mellom Los Santos og Las Venturras. Anyway, der fant jeg en helikopter og jeg fløy til Las Venturras før jeg hadde kommet til San Fierro. Jaja, da jeg kom til den nye byen så fikk jeg plutselig 4 stjerner og politiet etter meg. Er vel fordi jeg er en blindpassasjer ellerno. Og ikke lenge etter det kom det en jagefly og bombet meg ned fra helikopteret. Vel, der fløy jeg ned og ble et vidunderlig lik. =( Militærbase? Hvor?
mbskywalker Skrevet 4. november 2004 Skrevet 4. november 2004 The unnamed island de snakker så mye om på wctr
Loeve Skrevet 4. november 2004 Skrevet 4. november 2004 (endret) det var en by i to deler. her en en by like stort som hele mappet i VC, og byene utgjør ikke 50% av hele mappet engang. Jaa, det stemmer. Jeg har fått litt for mange SA-impulser i det siste. Endret 4. november 2004 av Loeve
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå