Gå til innhold

vet noen om en bra viftestyring?


sjiraffen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Vel. Du har sunbeam sine vifte kontroller. Den har 4 uttak men du kan seff koble flere vifter på samme kanal. Titt innom microplex.no og sjekk de viftestyringene de har der. Jeg mener at alle sammen er bra nok:D

Sunbeam Rhoebus viftejusteringen har jeg selv og veldig fornøyd med den. Den er billig og den er rå bra. Kan jo putte en Delta på den utan at den klager jo :p.

Lenke til kommentar

Rhobeusen er nydelig.

 

+20w per kanal

+desing

+Stilren

+Billig

 

-Et lite minus (syntest jeg) er det at lysdiodene er utrolig sterke.. Dret er litt kjipt å matte skru av viftene i pcen hvis man skal se på film elns.

 

Har hatt 2 stykker, en sort og en sølv.. solgte begge når jeg kjøpte vannkjøling for et år siden, men nå skal jeg kjøpe 1 ny sort rhobeus grunnet salg av vannkjølinga.

Lenke til kommentar
Rhobeusen er nydelig.

 

+20w per kanal

+desing

+Stilren

+Billig

 

-Et lite minus (syntest jeg) er det at lysdiodene er utrolig sterke.. Dret er litt kjipt å matte skru av viftene i pcen hvis man skal se på film elns.

 

Har hatt 2 stykker, en sort og en sølv.. solgte begge når jeg kjøpte vannkjøling for et år siden, men nå skal jeg kjøpe 1 ny sort rhobeus grunnet salg av vannkjølinga.

Det er sant alt det du sier som er et +

 

Men er det virkelig såå vanselig å henge noe foran pc'n ja? :roll::p

 

Jeg har viftestyringa i øverste "åpning" så jeg henger bare en kult foran, som alle CD'r og Tumbscrews ligger på :D

 

*Edit*

Det er en microfiber klut foresten, så den holder ALT lys fra diodene borte fra rommet ;)

Endret av Christahh
Lenke til kommentar
Rhobeusen er nydelig.

 

+20w per kanal

+desing

+Stilren

+Billig

 

-Et lite minus (syntest jeg) er det at lysdiodene er utrolig sterke.. Dret er litt kjipt å matte skru av viftene i pcen hvis man skal se på film elns.

 

Har hatt 2 stykker, en sort og en sølv.. solgte begge når jeg kjøpte vannkjøling for et år siden, men nå skal jeg kjøpe 1 ny sort rhobeus grunnet salg av vannkjølinga.

ok bra du sa fra.

heldigvis har jeg chieftec dragon og som alle vet har den dør foran.

så jeg slipper nok den slags problemer

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...