Gå til innhold

Elendige angrep på Kristendommen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

What the...?

Oh well... jeg får vel prøve mitt beste til å faktisk svare på innlegget ditt istedet for å avskrive deg som den psykotiske galningen du er.

Kristendommen er en fullkommen religion.
"Epler er en perfekt frukt." Care to elaborate?
Og det er bare folk som ønsker å initiere tvang, som ikke tilhører dennne religionen.
Jeg tror på frihet, og mener det er en av de største og viktigste mål en måte søke å oppnå. Jeg er ikke kristen (eller religiøs på noe vis). Argumentet ditt, slik du legger det frem, er nå motbevis. Jeg er selv beviset.
Mennesker som velger og ikke innse sannheten
Nåh, det er alltid et spørsmål hva "sannheten" er, men skal vi holde oss til de prinsipper som er gjeldende i den vestlige verden i dag, og som skaper fundamentet for forskning, rettsvesen og stat, må ting bevises for å antas som sannhet. Svært lite av den kristne lære er bevist. Svært mye av vitenskapen som motsnakker kristendommen ER bevist. Jeg har argumentert med mang en religiøs person, men dette argumentet ditt tror jeg er det dårligste jeg har hørt hittil. Gratulerer, rekordinnehaver!
sånn at de nekter å se virkeligheten slik den er.
Når f.eks. en persons hjerte slutter å slå, dør personen. Det er virkeligheten, slik den er. De kristne tror personen lever videre. DET er å nekte å innse virkeligheten slik den er.
Lenke til kommentar
Kristendommen er en fullkommen religion. Og det er bare folk som ønsker å initiere tvang, som ikke tilhører dennne religionen. Mennesker som velger og ikke innse sannheten, som tviholder på påknappen på tv-skjermen, sånn at de nekter å se virkeligheten slik den er.

LOL :-)

 

Tipper det finnes noen som ikke så ironien her... :-) Som kristne som drukner hekser for moro skyld, katolikker som jager djevler over en lav sko, og muslimer som dreper småbarn for å oppnå heltestatus hos øvrige evneveike kolleger :-)

 

Mennesker som tross tusener av advarsler gjennom tusener av år fremdeles har tro på at religion betyr noe som helst utover en bekreftelse på manglende intelligens :-)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...