Artistic.Hipster Skrevet 1. november 2004 Skrevet 1. november 2004 Hvor er pilot skolen? (jeg vil ikke inn på flyplassen, for å fly, så ikke kom med det "tipset" om bilen vedsiden av veggen ) Jeg har så innmari lyst på en hunter til å ta vigilante missionsene med, men da må jeg jo få gull på pilot skolen
mbskywalker Skrevet 1. november 2004 Skrevet 1. november 2004 tru meg gull er vanskelig... klarer du ikke gull på bil/båt/motorsykkel skolen klarer du det aldri.
Artistic.Hipster Skrevet 1. november 2004 Forfatter Skrevet 1. november 2004 tru meg gull er vanskelig... klarer du ikke gull på bil/båt/motorsykkel skolen klarer du det aldri. Hvor er alle skolene da? Jeg har ikke sett noen
mbskywalker Skrevet 1. november 2004 Skrevet 1. november 2004 det er markert med røde S'er på kartet, eller $.
Vrengtpolvott Skrevet 1. november 2004 Skrevet 1. november 2004 Har bare bil skolen enda jeg, kommer det flere når jeg har gjort ferdi den?
Christopher* Skrevet 1. november 2004 Skrevet 1. november 2004 LoL må man på pilot skolen og for og kunne fly WeeeeeE..
halvardm Skrevet 1. november 2004 Skrevet 1. november 2004 Er ikke det drit fett da? Akk, tror jeg må få meg en liten PS2.. Var det om en uke de kommer?
FuJJi Skrevet 1. november 2004 Skrevet 1. november 2004 (endret) Pilot skolen er V A N S K E L I G! Du får kjøpt flystripa etter at du er ferdig med T missiona *EDIT*Skrivefeil Endret 1. november 2004 av FuJJi
Artistic.Hipster Skrevet 1. november 2004 Forfatter Skrevet 1. november 2004 Pilot skolen er V A N S K E L I G! Du får kjøpt flystripa etter at du er ferdig med T missiona *EDIT*Skrivefeil "T" Når kommer man til dem? JEg skal gjøre missions for meg selv nå, er jeg langt ifra da?
mbskywalker Skrevet 2. november 2004 Skrevet 2. november 2004 LoL må man på pilot skolen og for og kunne fly WeeeeeE.. nei. trenger ikke det.
Killerzevs Skrevet 2. november 2004 Skrevet 2. november 2004 (endret) Det er senere i spillet Endret 2. november 2004 av Killerzevs
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå