_Ferrari_ Skrevet 1. november 2004 Skrevet 1. november 2004 Noen som har noen erfaringer med Bear Share? Er det trygt? Fungerer det bra? Noe jeg må passe på? Er det bedre enn noe annet? Takker for alle svar!
Bruun Skrevet 1. november 2004 Skrevet 1. november 2004 (endret) Bearshare er som Kazaa - Inneholder masse spyware og skit. Hold deg unna. Bumping etter 1 time håper jeg du aldri kommer til å gjøre igjen Endret 1. november 2004 av Thompzen
B4stian Skrevet 1. november 2004 Skrevet 1. november 2004 Bear Share = Blir som kazaa, bare nytt utseende og samme mengde med virus og spyware (ca. 45% av filene..)
_Ferrari_ Skrevet 2. november 2004 Forfatter Skrevet 2. november 2004 Bearshare er som Kazaa - Inneholder masse spyware og skit. Hold deg unna. Bumping etter 1 time håper jeg du aldri kommer til å gjøre igjen Ok.. Skal aldri bumpe etter en time igjen, jeg lover! Takk for advarselen begge to! En i klassa mi som sa det var så bra, at det gikk fort og slik. Mne jeg hadde aldri hørt om det, så derfor ville jeg rådføre meg litt først. Men da laster jeg ikke ned det i hvertfall. Får holde meg til DC++ og WinMX.
sedsberg Skrevet 2. november 2004 Skrevet 2. november 2004 Bearshare? Er ikke det et urgamelt system fra ca. rundt Napsters høytid?
Bruun Skrevet 3. november 2004 Skrevet 3. november 2004 Bearshare? Er ikke det et urgamelt system fra ca. rundt Napsters høytid? Nei, (i hvertfall dagens) Bearshare er basert på gnutella-nettverket som jeg tror kom etter P2P som igjen kom etter Napster. Eller tar jeg feil?
siixx0 Skrevet 3. november 2004 Skrevet 3. november 2004 VÆR VENLIG OG IKKE INSTALER BEAR SHEAR, NR1: Det suger NR2: bare virus og spywear NR3: DU ER VELDIG DUM I PAPPEN HVIS DU INSTALERER DETTE NR4: DE er bare etter og lure deg
neph Skrevet 24. november 2004 Skrevet 24. november 2004 (endret) ... Endret 24. november 2004 av neph
jh_ Skrevet 24. november 2004 Skrevet 24. november 2004 VÆR VENLIG OG IKKE INSTALER BEAR SHEAR, NR1: Det suger NR2: bare virus og spywear NR3: DU ER VELDIG DUM I PAPPEN HVIS DU INSTALERER DETTE NR4: DE er bare etter og lure deg Dette var 4 veldig gode og overbevisende argumenter
kvikks Skrevet 24. november 2004 Skrevet 24. november 2004 Har nå den siste tiden testet det meste eg har kommet over av P2P, og vil ikkje si BearShare suger så j*****. - Har ikkje fått virus, ikke engang advarsel om det. - BearShare kommer med spyware om man vil bruke det gratis, men en runde med f.eks Ad-Aware har fjernet alt dette. Programmet fungere utmerket etter dette. Min erfaring; - Få brukere - God hastighet - Ujevn filkvalitet - Veldig enkelt i bruk Er vel ikkje programmet som er idiot, mest bruker... Vil tru at de som får virus og spyware ved bruk av BearShare vil få det uansett, enten er maskina sikker eller så er den det ikkje.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå