Gå til innhold

Half Life 2 Collectors Edition, Hvor?

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)
www.cdon.com

www.playx.no

www.gamezone.no

www.komplett.no

Eller så kan du forhåndsbestille hos Ebgames,Spaceworld da får du Halo 2 t-skjorte i tillegg

Ingen av disse fører collectors edition :/

du har jo skrivi at: Ingen av disse fører collectors edition

å det er jo feil :p;)

Jaja, ok, jeg gir meg! :whistle::hrm:

Jeg gidda bare ikke å skrive "ingen av disse, untatt cdon fører Collectors edition, og de er utsolgt" :p

EDIT: Og når vi da alikevell driver med flisespikkeri; så har du en stygg og/å feil der.

Og det er jo feil... :tease:

Endret av Dipso
Videoannonse
Annonse
Skrevet
www.cdon.com

www.playx.no

www.gamezone.no

www.komplett.no

Eller så kan du forhåndsbestille hos Ebgames,Spaceworld da får du Halo 2 t-skjorte i tillegg

Ingen av disse fører collectors edition :/

du har jo skrivi at: Ingen av disse fører collectors edition

å det er jo feil :p;)

Jaja, ok, jeg gir meg! :whistle::hrm:

Jeg gidda bare ikke å skrive "ingen av disse, untatt cdon fører Collectors edition, og de er utsolgt" :p

EDIT: Og når vi da alikevell driver med flisespikkeri; så har du en stygg og/å feil der.

Og det er jo feil... :tease:

EY, ikke diss folk som ikke skjønner den regelen!

Skrevet (endret)

EY, ikke diss folk som ikke skjønner den regelen!

Eh, det er jo nettop de man skal disse, å disse de som faktisk kan den men tabba seg ut eller er dyslektisk er jo ikke morro.

Jeg synes at det fortsatt bør være et krav at nordmen bør kunne og/å regelen hvis de ikke lenger går på barneskolen, og jeg tror det er få barneskoleelever på dette forumet, (dog, enkelte poster kan få en til å lure)

Men dette ble ekstremt OT, så back on topic:

Noen som vet av flere plasser man kan skaffe Collectors edition, jeg tror ikke jeg er den eneste som er på utkikk etter dette.

Edit: Fjerna trippel Quotes.

Endret av Dipso
Skrevet (endret)
Jeg synes at det fortsatt bør være et krav at nordmen bør kunne og/å regelen hvis de ikke lenger går på barneskolen, og jeg tror det er få barneskoleelever på dette forumet, (dog, enkelte poster kan få en til å lure)

Helt enig. Og til den siste snutten; :!:

Noen som vet av flere plasser man kan skaffe Collectors edition, jeg tror ikke jeg er den eneste som er på utkikk etter dette.

Vet bare om El-kjøp, men vil tro at alle forretninger tar den inn. Om ikke så skjønner jeg ikke hvorfor.

Endret av TCi
Skrevet

Var innom EBGames på Byporten idag, og de sa at de hadde fått bekreftet fra leverandør at Collector's Edition kommer senere enn standardutgaven. De antydet rundt 10. desember.

Noen andre som har hørt det samme?

Skrevet
Var innom EBGames på Byporten idag, og de sa at de hadde fått bekreftet fra leverandør at Collector's Edition kommer senere enn standardutgaven. De antydet rundt 10. desember.

I følge El-kjøp så kommer de samtidig...

Skrevet

Så sent!! :wow:

Skrevet (endret)

De fleste raporter jeg har hørt sier at de kommer samtidig, mulig at de bare tar sikkerhetsmargin da.

Hvis det viser seg at den er så sen, ser jeg ikke noen annen løsning enn å ty til warez i mellomtida.

Endret av Dipso
Skrevet

I følge El-kjøp så kommer de samtidig...

Får inderlig håpe det :dontgetit: gidder ikke å vente til desember med å kjøpe Hl2 nei :no:

Skrevet
Jeg ringte til Elkjøp nå nettopp og da sa de at spillene kommer samtidig, de hadde bestilt spillene, men ikke fått en release dato( Elkjøp Bodø)

Wooho.. konge :thumbup:

De BØR få det den 16. :mad:

jeg bor ikke i bodø da. men håper den kommer den 16. over alt.

Skrevet

Jeg sendte mail til Vivendi og her er hva de sa:

Dear Sir/Madam,

Thank you for your inquiry...

Street date will be 16th of November and Counter-Strike Source will be included.

Nevertheless we do not have any official information about a collector's edition

yet. 

Sincerely yours,

Vivendi Universal Games / Support-Team

Hmm :hmm:

Skrevet
Jeg sendte mail til Vivendi og her er hva de sa:
Dear Sir/Madam,

Thank you for your inquiry...

Street date will be 16th of November and Counter-Strike Source will be included.

Nevertheless we do not have any official information about a collector's edition

yet. 

Sincerely yours,

Vivendi Universal Games / Support-Team

Hmm :hmm:

What?! hahaha da har de liten oversikt!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...