Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Sjålen Sierra Cosvorth


Zagato

Anbefalte innlegg

Copi paste fra t4e:

 

Det er en stund siden bilen ble stjålet, men her en dag ringte en kar fra Møre og Romsdal. Skjult # og ville ikke si hvem han var. Han hadde kjøpt en Sierra cos 4x4 uregistrert osv. Han hadde hatt bilen bare noen dager og var så blitt gjort oppmerksom på at den lignet veldig på min stjålne bil. Etter litt snakk er jeg overbevist at han har kjøpt min bil.

Han sier at han vil heve kjøpet og så gi meg navn osv. Det var for noen uker siden og jeg har ikke hørt noe enda, så han har nokk ikke holdt løftet sist.

Poenget er at bilen var hel og kjørbar enda og noen prøver fremdeles å selge den, som ramme bytte bil el.

Så til dere som bor i Møre og Romsdal eller/og andre plasser, som kjenner milgjøer der det har vert kjørt med en sort Sierra cosworth (Prøveskilter eller lånte skilter) er jeg intresert i få opplysninger osv

 

Til dere som hjalp meg sist med å spre denne beskjeden til andre forum sier jeg takk, og håper dere kan spre denne beskjeden også.

Ring meg på 95202760 om dere har info.

 

 

Dette er en Cossi 4*4 med 330 hk og skikkelig understel på.

 

 

 

Edit: Fjerna linken til forumet der bilen var meldt stjålet.

Endret av Zagato
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Eigeren har vært i kontakt med politi og forsikringsselskap, og det står i teksten over at han ringte fra sjult nummer.

 

Men takk for tipset, og her er et bilde av bilen.

 

Edit: Fjerna link til bilklubb/anna forum der det var bilde av bilen.

Endret av Zagato
Lenke til kommentar

Eg kjenner eigeren og er i samme bilklubb som han, og vi har kjørt en del bane sammen.

Når han da kom med utfordringa på forumet vårt om å legge ut etterlysninger så blei det gjordt. Dette er en bil som det er lagt store mengder arbeid i og som det er for j***i at noken skal stikke av med.

 

Link til trådene på forumet:

 

Edit: Fjerna linkene etter Pm.

Endret av Zagato
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...