Gå til innhold

Steam/cs henger ved quit


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Steam er no dritt, steam låser pcen min når jeg skal skru den av, da kommer det sånn end task og sånn timer, så teller timeren ned til 0 og der står pcen, så må jeg selv trykke End-Task manuellt for å stenge steam.. jævla irriterende...

Atx er greit nok, men når man må stå å inspisere at pcen virkelig skrur seg av pga et dritt prog som ikke klarer å skru seg av, da blir d for dummt...!

Lenke til kommentar
Steam er no dritt, steam låser pcen min når jeg skal skru den av, da kommer det sånn end task og sånn timer, så teller timeren ned til 0 og der står pcen, så må jeg selv trykke End-Task manuellt for å stenge steam.. jævla irriterende...

Atx er greit nok, men når man må stå å inspisere at pcen virkelig skrur seg av pga et dritt prog som ikke klarer å skru seg av, da blir d for dummt...!

Tror ikke du skal gi hele skylden på Steam - siden dette funker fint hos de fleste, maskinen min slår seg av på noen sekunder.

 

Steam er ikke problemfritt, men tror også du skal feilsøke litt og se om det er en konflikt mellom noen andre prosesser og Steam.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...