Passasjer Skrevet 31. oktober 2004 Skrevet 31. oktober 2004 microplex.no har fått inn disse mattene: *X-Ray thunder8 Finnes i svart, gul og oransje *Q-Pad gamer Low, medium og highsense, både 4 og 1,5 mm. *Corepad (denne har de hatt en stund, men allikevell) Jeg synes Thunder8 ligner en komplett ripoff av fUnc, men allikevell...
Passasjer Skrevet 1. november 2004 Forfatter Skrevet 1. november 2004 Ja. Den gjorde det heller ikke så værst i gamer.no's store musematte mysterie.
SkyMarshall Arts Skrevet 1. november 2004 Skrevet 1. november 2004 Jeg liker disse skumgummi greiene til 49,- du får på Spaceworld o.l jeg. Dette andre driter er bare bortkasta penger - sa jeg - som kjøper askebeger til 150,- når jeg her 150,- å leve for den neste måneden.
Passasjer Skrevet 1. november 2004 Forfatter Skrevet 1. november 2004 Når du nevner Spceworld, er det nok Allsop Raindrop matta du snakker om. De er bra, de og. Btw, har du sett "i Kina spiser de hunder"? De har et utrolig kult askebeger der, ligner en kule, men når du vrir på den åpner den seg og de står masse sigaretter ut av sidene.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå