Gå til innhold

Popup i Kazaa


srbz

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hvor finner du den regelen? At det ikke er lov å omtale programmer??

Har jeg da aldri sagt.

Jeg svarte til slowcooler, som forsøkte å argumentere med at siden det ikke var ulovlig å laste ned i Norge, burde det være mulig å diskutere det her på hw.no. Det er det selvsagt ikke, bare sjekk retningslinjene for forumet

Det har jeg aldri påstått, jeg diskuterer ikke nedlasting, men programmer som kan brukes til nedlasting, og det finnes det ikke noe i rettningslinjene til hw.no imot. Det at et program KAN brukes til piratvirksomhet, betyr ikke at det nødvendigvis vil bli brukt til det, og er ulovlig å poste om her på forum. Hvis jeg tar feil, må du vise meg hvor det står. Det har vært moderatorer innom denne posten, og de har ikke stengt eller gitt advarsler til meg eller andre for denne tråden. Det finnes forøvrig mange andre tråder om fildeling på forumet som ikke blir stengt, så lenge det dreier seg om klientprogram.

Tror du må lese trådene mine bedre hvis du mener at jeg har argumentert for det du påstår, det er faktisk slik at mange av retningslinjene i hw.no er basert på norsk lov. Men jeg mener ikke at hw-forumet's regler BØR være basert på noe som helst, det er opp til styret å bestemme, vi kan forøvrig mene hva man vil. Iht. gjeldende regler pr.dags dato, er både p2p og rippeprogrammer fult lovlige temaer her på forumet.

Endret av slowcooler
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...