Gå til innhold

Samsung d500..the beste som er..


Anbefalte innlegg

Half life2 kommer ut neste måned..Jeg skal snart bestille samsung d500..

livet er nesten for godt =)

 

Syns dere det fins noen mob som er bedre?..stiligre?( :!: haha..noe stiligre enn d500..lol..)

 

04oct_d500.jpg

hva mer kan man ønske seg? :love:

 

amobil?..dere skal teste den her?..

 

Moderatoredit: Jeg presiserte tittelen på tråden litt bedre. Umulig å vite hva "d500" når tittelen ligger på "10 siste" på forrsiden.

Endret av Simen1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hvorfor sammenligner folk E800 og D500. De er jo ikke i samme klasse engang. Det eneste de har felles er at tastaturet er skjult bak skjermen. Utenom det så er de ment for to vidt forskjellige markeder.

 

D500 er Samsung sitt første seriøse steg inn i buisnes segmentet med en mobil som har full støtte for Bluetooth og e-mail klient innebygget.

 

E800 er bare en helt vanlig mobiltelefon.

 

Leser ikke folk fakta om mobiler før de har en mening???

 

AKIRA

Lenke til kommentar

Jeg spurte jo bare om designet da..og man kan jo sammenligne de design messig.

 

E800 er innmari rå, men det er d500 og og den har bedre skjerm(større, og amobil sa den var sjukt skarp =), og mye mer innhold...søk litt på Goooooogle om d500 og e800 så finner du ut litt..om e800 kan du lese amobil sin test..men det haru vel gjort..

 

noen som vet nå d500 kommer ut?

 

ja dragon...men jeg trur faktisk ikke at jeg kommer til å tenke..å . fader hadde jeg bare hatt symbian nå.. hehe.. :D

 

Noen som heller vil ha en annen mob?..(irriterer meg at dette forumet ikke er mer bredt) :thumbdown:

Endret av Silent Copper
Lenke til kommentar

Både E800 og D500 er skamdyre, men man får nok mest igjen for pengene på D500. Den er den telefonen Samsung har mest nytt på også. I forhold til tidligere modeller, mener jeg. E800 er dritstilig, men er ellers en meget ordinær telefon innholdsmessig, og den høye prisen kan ikke forsvares.

 

E800 vil nok synke en del i pris når D500 kommer, for mange vil sikkert plusse på de ekstra lappene for å få en mye mer velutstyrt telefon.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...