Dr.Greve Skrevet 30. oktober 2004 Skrevet 30. oktober 2004 Noen som vet hvordan man kommer seg ut av 2 player-modus? Tror det er en stund siden jeg savet, så jeg vil ikke restarte hvis jeg ikke må
Artistic.Hipster Skrevet 30. oktober 2004 Skrevet 30. oktober 2004 Hvordan kom du deg inn i 2player modus?
apoxdigital Skrevet 30. oktober 2004 Skrevet 30. oktober 2004 Noen som vet hvordan man kommer seg ut av 2 player-modus? Tror det er en stund siden jeg savet, så jeg vil ikke restarte hvis jeg ikke må Alle lurer jo på dette, så du burde heller si hvordan du kom deg inni det ?
Artistic.Hipster Skrevet 30. oktober 2004 Skrevet 30. oktober 2004 Fant litt info ang. 2player delen: I read over on the IGN boards that the 2 player is CO OP in certain parts of the story. CJ rescues a girl from a burning house and she becomes his gf and also, a playable character. You'll get to do co op missions which can be controlled by another player or cpu. Also, you can compete in all the little mini games they have.
Dr.Greve Skrevet 30. oktober 2004 Forfatter Skrevet 30. oktober 2004 Etter du har reddet henne, kan du stille deg foran huset hennes, trykke på en knapp på den andre spaken og du er i gang. Måtte få henne drept for å komme meg ut. Når dere spiller 2 player kan dere bare kjøre/løpe rundt og skyte. Dere kan også ta over territorium fra andre gjenger
akarno Skrevet 30. oktober 2004 Skrevet 30. oktober 2004 Etter du har reddet henne, kan du stille deg foran huset hennes, trykke på en knapp på den andre spaken og du er i gang. Måtte få henne drept for å komme meg ut. Når dere spiller 2 player kan dere bare kjøre/løpe rundt og skyte. Dere kan også ta over territorium fra andre gjenger Blir det split-screen når man spiller 2 player?
Vrengtpolvott Skrevet 30. oktober 2004 Skrevet 30. oktober 2004 Er ikke det etter det jeg har sett på bilder, begge må holde seg innenfor skjermen
maradona Skrevet 30. oktober 2004 Skrevet 30. oktober 2004 Hvis man går til høyre fra Big Smokes hus, kommer man til en vegg, klatre over den, og det er et rødt ikon. Gå inn på den og du kan spille to.
koffern Skrevet 30. oktober 2004 Skrevet 30. oktober 2004 for å bli kvit henne...bare kjøpr/løp et stukke vekk ifra henne, det vil da stå at du er for langt ut og hun vil bli borte
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå