plumbe Skrevet 30. oktober 2004 Skrevet 30. oktober 2004 Bor i oslo, hvor kan jeg få kjøpt det billigst? Skal ikke kjøpes på internett. Helst sentralt i byen slik at jeg slipper å reise så fryktelig langt
Sigga Skrevet 30. oktober 2004 Skrevet 30. oktober 2004 Er jo nesten bare fordeler ved å kjøpe det over internett.
plumbe Skrevet 30. oktober 2004 Forfatter Skrevet 30. oktober 2004 men har lyst på det i dag, og uansett har jeg ikke kredittkort og pappa er borte, somer den eneste i familien som har kredittkort, oppkrav koster flesk
Sintfisk Skrevet 30. oktober 2004 Skrevet 30. oktober 2004 (endret) Jeg kjøpte rome for 399,- på ekjøp. Det er iallefall den laveste prisen jeg har sett hittil. Om du får det billigere andre steder vet jeg dessverre ikke. Endret 30. oktober 2004 av .Brusfisk
Passasjer Skrevet 30. oktober 2004 Skrevet 30. oktober 2004 Man kan jo alltids vente til det blir et billig-spill...
Cuneax Skrevet 11. februar 2005 Skrevet 11. februar 2005 Jeg spør om det samme igjen. Men jeg kan kjøpe det fra nett, Akershus- eller Oslo-området. Har leita litt på nett, og jeg tror det er http://www.play.com/play247.asp?searchtype...War&page=search som er billigst hittil.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå