Shaper^ Skrevet 30. oktober 2004 Skrevet 30. oktober 2004 Jeg tror de snakka om at PC versjonen skulle komme neste sommer eller neste vinter, en gang mellom der... XboX versjonen vet jeg ikke mye om, enten kommer den før pc versjonen eller så kommer den sammen med pc versjonen..
Nevnarion Skrevet 30. oktober 2004 Skrevet 30. oktober 2004 Det jeg har hørt er at det kommer til PC og Xbox september/oktober 2005. Altså omtrent et år å vente:P
Aasgaard Skrevet 30. oktober 2004 Skrevet 30. oktober 2004 Feilpostet. Flyttes til Grand Theft Auto-kategorien.
Fredrik Skrevet 30. oktober 2004 Skrevet 30. oktober 2004 skjønner ikke hvorfor det skal være SÅ lenge mellom lansering av GTA:SA til PS2 og til PC og Xbox, det er bare frustrerende, er vel slik at Sony har betalt for at Rockstar skal gi ut på PS2 først. Sony suger!
Alastor Skrevet 30. oktober 2004 Skrevet 30. oktober 2004 Tullball, uten sony så hadde ikke rockstar hatt mulighet til å lage et så bra spill. Pengene som kommer inn brukes jo på noe. Om de skulle mistet pengene fra sony for å gi det ut til en annen konsoll, så må noen derfra betale de mye penger..og hvem skal betale for pc-versjonen?
Skateee Skrevet 31. oktober 2004 Forfatter Skrevet 31. oktober 2004 Helvette da! litt kjipt da for mg med xbox og pc og ikke ps2:p
Algron Skrevet 31. oktober 2004 Skrevet 31. oktober 2004 idiotisk at det ikke kommer på PC og Xbox samtidig som PS2
Alastor Skrevet 31. oktober 2004 Skrevet 31. oktober 2004 Hadde det skullet det så hadde rockstar fått mindre penger til å utvikle. Og da hadde ikke spillet blitt like bra!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå