Gå til innhold

Tips mot fps drop?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ikke ta av VSync i hvert fall selv om noen sier det, for jeg gjorde det og da blir det sånn striper på skjermen når du står innat noe, sånne striper som kommer når du slår på siden av skjermen, kanskje ikke dette kopmmer på din da, men det kommer det hos meg!

Mvh Jirumiku ;)

Skrevet

1. Jeg har alltid hatt Vsync off, men nå står den på. Merker ikke noe forskjell. Det eneste er at jeg ikke får mer enn 75fps med vsync on, skulle vært 85, men må fixe refreshlock eller noe.

2. Jeg oppdaterte driverne i går fra www.ati.com, ja det var rette drivere, det stod hvilke kort de passet til, og RADEON9200 stod listet der.

3. LEGOMOD? Får jeg firkantede models da eller? Nei da kjøper jeg heller nytt kort... :roll:

Urettferdig at eXploid får det til :p

Skrevet

Jeg synes ikke det, når jeg har vsync på så får jeg 60 fps. Duger fint egentlig.

Når jeg har det av så får jeg 100 fps men ikke når jeg møter fiender... da faller den ned til 70.

Med vsync på får jeg 60 fps uansett miljø.

Skrevet

Hvorfor får dere bare 60 fps med VSync på? Har dere prøvd å låse "refresh rates"?

Jeg kjører 95-100 fps i CS med VSync on, med 800x600 - låst på maksimum på min skjerm (100 hertz). En ny skjerm er noe av det jeg ønsker meg mest for tiden, men koster jo 4000 den jeg hadde i tankene. :roll:

Skrevet

Meste skjermen min takler er 85Hz, den tar det i 640 og, men jeg må bare få låst hz'en skikkelig, var 60, prøvde å låse den til 85, men nå er den 75 :shrug: 75fps er greit det, men ikke under 60! :hm:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...