Gå til innhold

Gjett prisen/hvor mye ville du betalt?


Anbefalte innlegg

Elkjøp har jo slik "pris-garanti" der de lover mellomlegget hvis du finner varen billigere et annet sted. Slår du prisen ifra en nettbutikk a la komplett.no i bordet så sier de at "nettbutikker gjelder ikke".

 

Hvordan er dette mulig? Dette står det vel ingenting om i prisgarantien? (den står på baksiden av elkjøp-blekka du får i posten, jeg hakke lest den på en stund - kanskje den er tatt bort nå?)

 

Hvis de kan utelukke nettbutikker hvorfor ikke butikker i annen kommune enn den aktuelle elkjøp butikken? hva med annen kjede? annet land?? :smile:

 

kan noen forklare dette?

 

mvh

 

kka

 

[ Denne Melding var redigert av: aurstad på 2002-05-23 00:24 ]

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Quote:


Den 2002-05-22 22:30, mjau skrev:

Ok folkens, her kommer prisen:


3 695,- kr


Ville dere kjøpt et Voodoo5 til den prisen?

Har en følelse av ar de kommer til å ligge inne med noen Voodoo kort med mindre de senker prisen.




 

Hei mjau. det var litt av en pris :smile:

 

Men jeg bare lurer på hva dette kortet ca. får i 3dmark2001se, for å sammenligne med mitt GF4 som jeg får 9000 poeng, som kostet 2500,-.

 

Får man max 1500 poeng kanskje...?

Lenke til kommentar

Så en stygg en i Sverige en gang... En Fuijtsu-Siemens. Jeg skjønte ikke helt spec'en en gang! Det sto der hvor mye som var grafikkminne (ganske så normalt), men i TILLEGG sto det 2-11 MB SKJERMMINNE. Altså ikke grafikkminne... Noen som har hørt om skjermer med RAM?

 

en "data-handikapp" ---> Hehehehe, fett uttrykk!

 

Må alltid innom dataavd. på Elkjip, Lefdal o.l. når jeg er innom for å få meg en god latter jeg også! en jeg blir mest frustert ikke minst på vegne av alle de som blir svindla der ute...

Lenke til kommentar

husker di selde en ast 100mhz 8mb ram osv... på ideel på nærbø (rogaland)

den hadde di der frå 95-99 og dei flytta ikke på prisen før i 1999 da solgte dei den for 6000,- før 11000,-

latterlig :smile:

+det var en tulling i avisen som skulle selge ett voodoo2 kort for ca 1år siden. det skulle han ha 1500kr for.

jeg spurde også om dette var ett bra kort og kvifor han skulle selge det.kom bare domme svar som kjempekort men jeg skal kjøpe meg ett litt bedre osv.....

.off off folk er dumme :smile:

Lenke til kommentar

Nabogutten her hadde med seg bestemora si på elkjøp og handlet data for ca 6 mnd siden. Kom hjem med en celeron 700, 128mb ram, kun cd-rom, 56k modem og 17' skjerm og tnt2. Betalte bare knallbillige 12990 kr for hele stasen... Tenker betjeningen danset jenka resten av den dagen. Sikkert noe de fant bak et hjørne når de tok julevasken.

Lenke til kommentar

hehe!!!

 

har 2 tilfelle i brønnøysund(midt i norge)på en ideel butikk. det var et voodoo 3 kort som kostet over 3000kr. 12x brenner til 2998kr

KNALL TILBUD!!!!!!!!!!

 

jeg spurte betjeninge etter nettverks kabel, de sto og rotet litt så kom dem med en tlf. kabel!!

 

KJØP PC PÅ DATABUTIKKER!

Lenke til kommentar

Hadde en kompis her som kjøpte en ferdig-pc, Fujitsu-Siemens tror jeg, gjennom et postordrefirma. Sånn på avbetaling. Maskinen hadde AmdXP 1600+, 128 MB DDR-RAM og Radeon VE skjermkort. Resten av hardvare var standard; mus, 17'' skjerm osv. Gjett hva herligheten koster ferdig nedbetalt (om 3 år)! 25.000 forbanna kroner. Det er til å grine av. Jeg advarte fyren ørten ganger, men foreldrene ville ikke ha dele-PC. Reinspikket svindel er hva dette er. Hiver på en god prosessor, og bruker den som salgstriks til å lure dumme kunder til å kjøpe alle de andre drittdele til blodpris!

Lenke til kommentar

Quote:


Den 2002-05-24 23:08, JMW skrev:

Hei!


Fant en 333 Mhz Duron (tror jeg) på en expert/bonus butikk for noen mnd siden... gikk meg en god latter der...Gjett pris da!!!! :?:



 

 

Vel siden ingen har svart (og jeg skal gå å legge meg (JA JEG ER TRØTT) så svarer jeg på mitt eget spm... PRIS 1990 KR....

Spurte om det var riktig pris, betjeningen så bare rart på meg og sa SELVSAGT.... hehehehe de skulle bare ha visst... :grin:

Lenke til kommentar

Quote:


Den 2002-05-24 23:08, JMW skrev:

Hei!


Fant en 333 Mhz Duron (tror jeg) på en expert/bonus butikk for noen mnd siden... gikk meg en god latter der...Gjett pris da!!!! :?:



 

Duron har aldri kommet i 333 versjon. Introversjonen var 500 (eller 600) tror jeg.

Hilsen @c-Cobr@

Lenke til kommentar

hmmm... ganske stive priser dete her!

Eg veit hvertfall kva eg skal bli når eg blir stoooor... viss det er folk som kjøper dette her så må dei tjene grovt!!! her eg bur er det en data butikk som har monopol fordi det har vore lenge kun dei(i dei siste åra har det komt fleire da). dei kjører selvsagt med sky-high priser og det verste av alt er jo at dei selger som pokker og!! alle skolene og andre firma-greier finner du en lapp i eit hjørne der det står: "levert av Kontorsenteret"

blir kvalm...det koster vel en 23000,- for en xp1800+ 17" skjerm + diverse integrerte greier...

Lenke til kommentar

Quote:


Den 2002-05-22 23:44, JoKr skrev:

vel, mindre enn fire nuller.

mer enn tre nuller.

med å se på standaravviket på priser på norske priser fra 1949-2002 ser man at ifølge norsk gallup at indexen varierer med ca 8%, og med de målinger som er foretatt i hhv. IT sektoren er vel 45% et godt estimat.


Så med en dyr oppgradering på 1490,-, burde vel prisen ligge på 2160,50 ex.mva, m.a.o 2679,02 i utsalgspris.


Dette forutsatt at formelen utarbeide av meg de siste 45 sekundene er korrekt og jeg ikke har sovet på maaaaange timer og jeg snart får kjeft pga mine useriøse poster.


 

 

Du er f... meg ikke dum! Prislappen viste 2698,- Holdt på å le meg skvett forderva da de sa det var billig.. :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...