Gå til innhold

Forhåndsbestilte med Visa hos Zailor.no, betalt?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Forhåndsbestillte nettop Half-Life 2 med Visa hos Zailor.no. Spørsmålet mitt er om jeg ble trekt nå, eller om jeg blir trekt med en gang spillet lanseres/sendes?

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Forhåndsbestillte nettop Half-Life 2 med Visa hos Zailor.no. Spørsmålet mitt er om jeg ble trekt nå, eller om jeg blir trekt med en gang spillet lanseres/sendes?

Som en av betingelsene for å ha VISA-betaling, forplikter butikken seg til å IKKE trekke noe fra kontoen din før varen har forlatt butikken. Butikken kan imidlertid reservere beløpet på kontoen din. Disponibel saldo synker, men bokført saldo blir ikke endret før beløpet faktisk blir trukket :)

Skrevet
Er det slik at Zailor sender spillet slik at jeg har det til den 16. November da? Erfaringer med dette?

Kommer jo litt ann på når de får inn spillet. Nå har jeg ikke brukt zailor.no, men de gangene som jeg har fonhåndsbestilt fra gamesmix, så har spillet kommet på lanseringsdatoen. Gjorde ihvertfall det med doom 3 og CMR2005.

Skrevet (endret)

Thomas: For å gå litt off-topic, så burde du heller ha kjøpt HL2 (inkl. CS: Source) via Steam, og du får laste ned alt på forhånd (og spille CS: Source nå), samt slippe frakt og venting på pakke.

Antar det er reservering først, så trekker de når de sender.

Edit: I tillegg koster spillet 399kr, men via Steam får du silver for $59.95 (400kr), mens bronze koster $49.95.

Endret av Karibi-Kåre
Skrevet

Er vel sånn at store spill som HL2 vil man ha eska og hele greia når man kjøper.

Sku gjerne hatt av den gode gamle typen, så det virkelig vistes at man hadde kjøpt det! Og ja.. i det hele...

Skrevet
Thomas: For å gå litt off-topic, så burde du heller ha kjøpt HL2 (inkl. CS: Source) via Steam, og du får laste ned alt på forhånd (og spille CS: Source nå), samt slippe frakt og venting på pakke.

Antar det er reservering først, så trekker de når de sender.

Edit: I tillegg koster spillet 399kr, men via Steam får du silver for $59.95 (400kr), mens bronze koster $49.95.

Har tenkt på det, men det er snakk om Half-Life 2. Har lyst til å eie spillet fysisk med alt liksom.

Skrevet
sitter med en hl kupong jeg. Noen som vet om jeg bare får en cd når jeg benytter meg av den eller om jeg får komplett pakke?

Du får vel en av pakkene Steam har å tilby såvidt jeg vet. Ikke noe CD.

Skrevet

Hvis det er en vanlig kupong er det kun HL2 og CS: Source som kommer.

HL: Source er kun med i Silver og Gold.

Jeg synes det er veldig bra at man får laste det ned i stedet for å betale penger for shipping&handling.

Skrevet

Kanskje en smule off topic, men jeg kan huske at jeg leste noe om at du fikk det spillet gratis pga av at du hadde moderert et eller annet forum? Så hvorfor kjøpe det da? :hmm:

Skrevet (endret)

Såklart har de trukket hvis det er FORHÅNDSBETALING. Du betaler først og får varene etter at de har fått pengene. Det er hva som er forhåndsbetaling.

Endret av MrBlueJack
Skrevet (endret)

Ja, men å trekke for varer som ikke er på lager, eller som i det hele tatt ikke er lansert er jo dumt. Visa er jo så og si forhåndsbetaling, men nå er det jo et faktum at Half-Life 2 ikke er ute.

Endret av ^Th0mas^
Skrevet

Dumt eller ikke. Hvis det står forhåndsbetale så vet du at de trekker pengene uansett om varene er på lager eller ikke. Det er derfor det heter forhåndsbetale. Men det du har gjort er vel å forhåndsbestille.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...