Gå til innhold

Hidden and Dangerous 2 sabre squadron

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som også er gærne på Hidden and Dangerous 2?

Det spillet er genialt, tanken med å styre et helt commando team bak fiendenes linjer. Det er det ultimate lan spillet for gamere som liker skyte/taktisk spill.

Noen som ikke er enige bør ha en sykt god grunn for å ikke like dette spillet!!!!!!!!!!!

post-189-1099065784_thumb.jpg

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Enig der, har spilt mye Sabre Squadron i co-op, utrolig bra! Nesten litt merkelig at co-op ikke var integrert i H&D2 før tileggspakka, i ener'n var jo det helt genialt... Men alt i alt et veldig bra spill, bør prøves på lan.

Endret av ZprMario
Skrevet

Helt eng med deg H&Dfanatic. Spillet er genialt. Etter at "Sabre Squadron" kom ut, har jeg gått i en sammenhengende lykkerus. Har testet det i coop sammen med en kamerat.. Spillet ble om mulig enda bedre. Håper de fortsetter med denne seien. :love:

Skrevet (endret)

Er co-op'en kun via Internett eller funker det på LAN?

Husker var irritert når jeg og en kompis kjøpte H&D2, for så å oppdage at det ikke hadde Co-op. Det hadde jo 1'ern :(

Endret av Cybermantix
Skrevet
H&D2 var kjempe stilig men jeg syntes det var vell vanskelig til tider , er nok bare jeg som er litt rusten i den genren :D

Ja, til tider kan det være litt vanskelig. Men når du klarer det, så er det desto mer morsomt. På Sabre Squadron går det greit lenge, men utover i spillet kan det være noen skikkelige utfordringer. Men med litt sunn fornuft, og litt planlegging, så går det til slutt greit. Men det er når man kan spille det i coop sammen med en kamerat, det virkelig kommer til sin rett. Rett og slett fantastisk bra. :)

Skrevet

ER på oppdraget i Sicilia er bare konge med andre Special air service (SAS) team

Skal spille det ferdig etter skolen gleder meg rått.....

Viss noen trenger hjelp på H&D 1 så er det bare å spørre. Kan de fleste banene i skallen.

Kan ikke hjelpe stort med Sabre squadron ennå har ikke gjort alle oppdragene.

Skrevet
Noen som også er gærne på Hidden and Dangerous 2?

Det spillet er genialt, tanken med å styre et helt commando team bak fiendenes linjer. Det er det ultimate lan spillet for gamere som liker skyte/taktisk spill.

Noen som ikke er enige bør ha en sykt god grunn for å ikke like dette spillet!!!!!!!!!!!

Hidden and dangerous 2 er det best skyte spill som er laget. Håper virkelig det kommer en hd 3.

Skrevet

Helt enig det var ikke et lett brett. Men med 1 sniper rifle og diverse rifler og automatvåpen så gjeng det gret.

Husker at tanksen ikke var lett å ta måtte prøve en tre fire ganger.

Du kan prøve en strategi som funka for meg.

Sett alle i jeepen. Gi gass så støvet fyker gi orderen "Fire on will" og kjør bort langs flyplassen ikke opp mot byggene men bort mot rullebanen. Kjør så opp mot telten og hold fortet der. Kjap det så fort inn i nermaste hangar. Der trur eg det var en panserfaust. Og ta ut resten av tyskerne. Ta flak lastebilen på slutten til neste oppdrag.

Skrevet

:cry: på sabre Squadron, Er den en patch der eller?

Alle serverne er grå-ish. :roll:

og, BTW, Noen som vet hvordan jeg kan få opp brightness på Sabre/hd2, alt er så jekli mørkt, har prøve å gå på "egenskaper, instillinger, avansert, Farger" men det hjalp ikke serli :cry:

-Elizabeth :love:

Skrevet

Ja jeg har alltid vært H&D fan, fra release av h&d 1 - h&d FFF - H&D2.

Har enda ikke fått skaffa meg h&d sabre, men jeg får vente til jeg får penger (15.11)

Jeg gleder meg sinnsykt.

H&D2 trur jeg er det beste spillet jeg har vært borti, skikkelig spennende. (Samma gjelder mafia, samma guttene som har laga det og, så jeg gleder meg sinnsykt til mafia 2, dersom det kommer...)

Jeg er da en h&d fanatiker.

Er det masse nye missions på expnasion pakka?

Skrevet

Jeg har et merkligt problem, for når jeg trykker på multiplayer lan så hopper spillet ut til windows. Men det går greit når jeg trykker på multiplayer internett.

Eneste grunnen til at jeg kjøpte H&D2 og sabre squadron var fordi jeg ville spille det i coop med venner, sinsykt iriterende at ikke fungerer som det skal . Noen som har peiling på hva problemet kan være?

Skrevet

Godt poeng der det er helt genialt med ekte bilder av soldatene.

Ville gitt spillet 9 av 10 mulige poeng. Kunne hat flere baner og bedre garfikk.

mulig at det er dataen min som ikke har bra nok grafikkort :no: fx 5200 :no: ( en stor skam....

It`s not about dying for your country. It`s making your enemy die for their's.

• 3 uker senere...
Skrevet

I det ørkenbrettet. Hvor ligegr papirene som fortelelr om planen til han som flyktet i fly? Jeg finner dem ikke noe sted...alle fiender er død...

Tanksen var det bare å snike seg innpå bakfra (dvs gå rolig inn bakfra) plante en panzerfaust inn i eksosen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...