Gå til innhold

Full Spectrum Warrior - Dårlig grafikk ?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!.

skaffet meg FSW i går, etter å har sett bilder fra det på nettet osv..På mange av bildene jeg har sett på, ser gfx'en skikkelig bra ut.. men når jeg startet spillet, fikk jeg et sjokk.. det var ikke akkurat så bra nei..

Enkelte ganger var det hvite linjer rundt soldaten, slik at det så ut som om de var tegnet..

Men jeg måta ta av AA å AF i ATI control panelet, fordi spillet hakket med de på.. hakket selv på LAVESTE gfx + LOW på alt..

Men uten AA å AF i control panelet får jeg til MAX oppløsning å HIGH på alt som går an..

Men det ser ikke noe forskjell med å uten AA å AF på eller av i control panelet..

Er det en bug med spillet som vil bli rettet på senere ? eller hva kan det være ?

-Takk

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

sikkert samme problemet som med Deus Ex 2 Invisible war

spillet er laget for xbox, og går ræva på alt annet enn 640x480 eller 800x600 eller hva det nå er som er nærmest TV oppløsning...

Dette fordi produsenten ikke har brydd seg med å lage en skikkelig port av spillet...(for å spare penger sannsynligvis)...

sett det før og ser det igjen og igjen...potensiellt bra spill blir konsollifisert og ødelagt totalt...:sick:

Endret av MrLee
Skrevet
kanskje ikke bedre grafikk, men mer flytende? (okei, "bedre grafik" med f.eks. ved bruk av AA & AF? )

det er problemet.. med AA å AF på så gikk hele spillet tregt selv med laveste oppløsning å LOW på alt :(

De skulle ha vært mere nøye med spille.. fordi jeg elsker selveste spillet :yes:

Skrevet

tell me about it...

samme story med deus ex 2...det var jo den mest etterlengtede oppfølgeren (nest etter HL2 da) ever...se så ræva de klarte å gjøre det...

konsoll = :sick:

Skrevet

da har vel utviklerene tatt jobben de skulle ha tatt fra starten med å optimisere det :)

man får vel bare håpe at utviklerene til FSW gjør det samme...

men at det skal gå helt til versjon 1.2 før det er spillbart er ganske horribelt...

Skrevet

Slenger meg med Desdichado jeg :)

Hakker ikke det grann hos meg på 1280*1024, og jeg har ikke den beste pcen på markedet heller...

"hvite linjer rundt soldatene"? :hmm:

Skrevet (endret)

Ta et bilde å legg ut plz.. så jeg får se deres...

Disse hvite linjene kommer av å til.. ser ut som om soldatene er rett å slett tegnet :no:

Endret av *Magnus*
Skrevet

Tror jeg tok meg vann over hodet når jeg sa at jeg spilte i 1280x1024, der får jeg en sys dump når jeg prøver å spille med AA og AF på, men her er resultatet i 1024x768 med 4xAA.

post-187-1099337084_thumb.jpg

Skrevet (endret)
Tror jeg tok meg vann over hodet når jeg sa at jeg spilte i 1280x1024, der får jeg en sys dump når jeg prøver å spille med AA og AF på, men her er resultatet i 1024x768 med 4xAA.

:ohmy: det er mye bedre en mitt :dontgetit::cry:

edit: kanskje ikke MYE bedre,. men bedre :cry:

Endret av *Magnus*
Skrevet

Okok.. var ikke Så mye bedre.. men virker som om AA'en din er bedre av en grunn

screenshot002.jpg

jeg å 1024*768 :cry: rart.. står på 1280*1024 :no:

Skrevet

HMM. hva er sys speccen din?

kan ikke spille med AA å AF jeg.. da henger musa etter som faan når jeg skal styre. uten aa å af går det glatt..

[email protected]

512 pc 2700

9800pro@xt

Skrevet

Grafikken etter skjermskuddene å dømme var jo slettes ikke verst? Jeg får håpe for deres del at den er verre in-game, hvis ikke er dere blitt skremmende bortskjemte.

Skrevet (endret)
Grafikken etter skjermskuddene å dømme var jo slettes ikke verst? Jeg får håpe for deres del at den er verre in-game, hvis ikke er dere blitt skremmende bortskjemte.

til meg er den MYE værre.. noen ganger som sakt så er gfx'en helt "korny" med hvite linjer rundt osv. :no:

edit: men det jeg skrev nå er innemellom.. slik som bilde viser er det vanlige....

kanskje jeg har spilt for mye Farcry/doom3 ? :p

Endret av *Magnus*
Skrevet (endret)

Jeg liker å være bortskjemt jeg... :p

Kjører dette på følgende specs:

Intel P4 2,53Ghz cpu

Abit IC7G hovedkort

ATi Radeon 9800XT 256Mb skjermkort

1Gb Geil Golden Dragon minne

Soundblaster Audigy lydkort

Kjører XP pro med sp2 og de siste offisielle cataclyst driverene (4.10).

Skal teste litt mer på 1280x1024 når jeg kommer hjem fra jobb, legger ut screens isåfall... :)

Endret av Desdichado
Skrevet
Jeg liker å være bortskjemt jeg... :p

Kjører dette på følgende specs:

Intel P4 2,53Ghz cpu

Abit IC7G hovedkort

ATi Radeon 9800XT 256Mb skjermkort

1Gb Geil Golden Dragon minne

Soundblaster Audigy lydkort

Kjører XP por med sp2 og de siste offisielle cataclyst driveren.

Skal teste litt mer på 1280x1024 når jeg kommer hjem fra jobb, legger ut screens isåfall... :)

er litt bortskjemt med gfx jeg å :p

Men du sier at du kjører 4xAA

henger ikke musen etter til deg når du beveger den ?

vi har jo så å si ganske samme speccen

Skrevet (endret)

Ikke noe som henger igjen her, det flyter helt fint. Skal skru opp gfx enda noen hakk så får vi se... :)

edit: Jeg får ikke spilt i 1280x1024, da henger spillet bare. Men jeg kan kjøre 1024x768 med 6xAA og 16xAF uten problem i allefall.

edit2: Jeg hadde vist 3Ghz cpu og ikke 2,53Ghz. Husket ikke at jeg hadde byttet...

Endret av Desdichado

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...