Gå til innhold

Ny Pc mus


Anbefalte innlegg

Hei

Skal kjøpe meg ny PC-mus, da Clas Ohlson musa mi ikke duger lenger.

Men hvilken bør jeg anskaffe? Skal være diggbar til spilling (CS og den slags), bør ikke være dyrere enn 300kr (Ja jeg vet jeg er kjip :p ) og optisk. Noen forslag?

 

P.S. Bør helst være fra Netshop, da jeg har bestilt derfra før, og liker både butikken/servicen og sjokoladen :yes:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

gå i din lokale elektronikk forhandler, går mye raskere og du slipper å betale fragt osv. Er dog dyrere, men med frakt og ekspidisjons gebyrene er det faktisk billigere (tror jeg)

 

Hvis du ikke har en PC butikk i nærheten/du bor i en stor by. Da går du bare der det passer deg og handler.

 

Muser som kan annbefales? Er veldig opp til deg det... Intellie 3.0 er rå ^^ - men selges ikke nesten... 4.0 kan erstatte den ,men suger i mine øyne (ja jeg bruker briller)

 

Mange fine fra Logitech også. feks Mx serien. De passer bra, de fleste ligger på en 350 kroner. Det er det samme det koster å bestille noe til 300 på nettet...

 

btw: Denne funker vel? - Men 300? nehh.... glem det. Hvorfor ikke bare gi litt opp med den "gniten heten" din og spandere 100 spenn til?

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf
Kjøp IntelliMouse 4.0. Har den selv, og er strålende fornøyd.

 

Kanskje litt i overkant av din budsjettgrense, men det er den absolutt verdt.

Bare vent til du har hatt den en stund, så begynner den å svikte.

Lenke til kommentar

mx510 3\400

eller

mx1000 4\500

glem alt annet, trådløs er uaktuelt (borsett fra mx100 som er uten delay da)

 

Det er vel verdt pengene for en skikkelig mus.. kan vere en idè å spandere på seg en skikkelig musematte og.. (anbefaller func1030)

 

Edit: Sitter med mx510 og Fatality pad her selv, men har en func og som jeg bruker på lan.. (fatpadden er 40 og noe cm brei så har vanligvis ikke plass når jeg laner ;) )

Endret av [Shinobi]
Lenke til kommentar

for å si det helt enkelt..

 

Har du lyst på en god mus eller vil du ha en billig padde som er på sitt beste helt ok?

 

Viss du vil ha en OK mus så bør du gå for:

 

Logitech:

 

MX serien, MX er en optisk "motor" som er veldig bra (en av de beste) I MX serien er det MX 510 (optisk med ledning) og MX1000 (Laser, trådløs UTEN DELAY) som er kremen.. MX300 er fin, men ser ut som den ikke er for salg lenger.

 

Microsoft har noen mus og, dvs intelli musene, personlig liker ikke jeg disse, men folk som spiller masse CS har en tendens til å bli frelst av dem. (du får spørre en cs gamer om litt mer info, vet ikke så masse om hvilke modeller som er verdt å kjøpe)

 

Viss du ikke vil bruke penger så vil jeg anbefalle Logitech Pilot Mouse, eller den optiske versjonen av denne, men siden det ser ut som du er en gamer så burde dette vere helt uaktuelt etter som jerking og negativ akselerasjon er et hett tema hos billig-mus.

 

Du kan faktisk få masse info om disse tinga på omtalene i gamer.no

Og som jeg skrev tidligere, anbefaller å kjøpe en skikkelig musematte..

kanskje ikke nødvendig å legge til men aimen din kommer til å øke drastisk med en gang du får deg en skikkelig mus (og musematte)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...