Gå til innhold

Beste hero kombo?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sett inn alle gode hero komboer her, men IKKE noen som er lagt før, så kan denne bli litt ryddig!

Starter med tri hero nuke til Undead:

-----

Death Knight, Spells: Death Coil (til nuke og healing), Aura.

Lich, Spells: Frost Nova, Dark Ritiual

Crypt Lord, Spells: Impale og Crypt Beetles (for sourond)

-----

Etter min mening, den klart beste hero nuke komboen

Noen som har noen andre komboer?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg liker ikke å gå tri hero, men dk-lich er en fin kombo. Coil + Fr.Nova

Jeg pleier å gå mk-pala-bm er bra til nuking. storm bolt, (holy light) , banish, i tillegg til en del andre fine skills. flames, aura, bash...

Skrevet

1. Demon Hunter med mana burn og evasion

2. Keeper of The Grove med entangle og thorns aura.

Demon hunteren er konstant fokus på spellcaster helter, sånn som FS eller AM. Keeper of the grove focus på units med konstant entangle på store units som Tauren eller Abomination.. Får du dette ordentlig til, så har du fienden ;)

Skrevet

Spilte akkurat en 1vs1 kmap, og hadde banish pluss storm hammer.. Drepte en ffs med en hammer for f**n..

----

Mountain King, Spells: Storm Hammer (På en banished unit) og Bash

Bloodmage, Spells: Banish, og så Mana Drain (for å gi mana til MK)

Skrevet

Liker gode gamle Far seer + Tauren cheiftain jeg :love:

Spells til TC er veldig nyttige, liker sånt oppsett jeg:

Vs ghoul Undead: shockwave/aura

Vs fiend Undead: stomp/aura

Vs Orc: stomp/aura

Vs Night elf: shockwave/aura

Vs Human: shockwave/aura

Han passer liksom så godt inn med de spellsene samtidig som han er tank og gir en slags bloodlust som ingen kan stjele, dispelle etc.

Skrevet

Husker jeg likte ganske godt en hero kombo for noen patcher siden da naga var litt raskere.

Blademaster - Windwalk, critical strike

Shadow hunter - Hex, healing

Naga - Ispiler, forked lightning

Stack opp med potions og items, spes boots of speed.

Dette funker dog absolutt best mot undead, spes fiends. Hvis man harasser og legger trykk, kan man nesten vinne med bare disse heltene. Legg til noen wyws for større effekt. Men nå som hexed units kan coiles, og naga er så treig funker det ikke like bra.

Så det blir mest far seer, tauren chieftain.

Skrevet

Mange "vanlige" hero combos her.. = / Ingen som sier noe spess om HVORFOR de velger de heroene de velger... Jaja.. Hero combos kommer veldig ann på.. alt? Fiendens rase, fiendens heroe/s, fiendens units... Når det kommer til helt vanlige combos så er vel UD-nuke den beste (og værste å møte). Det beste utenom det som jeg kommer på er vel Nelf vs Ud (og ud går ghouls): Warden med FoK og Panda med drunken/haze xD

Skrevet
Spilte akkurat en 1vs1 kmap, og hadde banish pluss storm hammer.. Drepte en ffs med en hammer for f**n..

----

Mountain King, Spells: Storm Hammer (På en banished unit) og Bash

Bloodmage, Spells: Banish, og så Mana Drain (for å gi mana til MK)

Den comboen er herlig! Kanskje min favoritt. Er også deilig med et par grypthon riders, siden helten tar eksta skade fra magic når han er banished. Utrolig hvor fort en helt dør da...

Skrevet

Velger og se bort i fra komentaren din siddis, side emnefeltet sier kombo..

Ontopic: Har enda en med Bloodmage:

-----

Bloodmage, Spells: Bansih (for å banishe dine egne units) og Siphon Mana

Paladin, Spells: Holy ligt for å heale dine egne bansihed units (healer 66% mer da) og aura

Mountain King: Storm Bolt (på banished enemy caster heroes) og Bash

-----

Med Holy Light på banished enheter, og emd litt micro dør ikke enhetene dine (helt til han får tier 3 magic damag, men da banisher du hans magic damage enheter), Mot Undead får du et helt jævlig nuke kombo, med Bolt og Holy light på en banished Undead hero= gg for den heroen. Denne taktikken funger gor det meste (har den prøvd den litt) men pass på så han ikke bruker noe nasty spells på dine banished enheter eller heroes..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...