Gå til innhold

[GTA]Spørsmål om styrekontroll i San Andreas

Anbefalte innlegg

Skrevet

Halla!

Bare lurer på en ting.

Jeg er så sinnsykt fan av å bruke rattet mitt når jeg spiller. Det høyner jo spillets verdi noe så sinnsykt.

Er det mulig å hive seg inn i en bil i San Andreas og styre den ved hjelp av ratt og pedaler?

Hvis :yes: : Dritfett!

Hvis :no: : Hvorfor ikke... det hadde jo vært helt rått!

:w00t: Yohooo!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har et tileggspørsmål: Går det ikke an å bruke piltastene istedenfor å bruke analog-sticken? Har alltid brukt piltastene, litt ubehagelig å måtte gå over til analog stick nå.

Skrevet
Har et tileggspørsmål: Går det ikke an å bruke piltastene istedenfor å bruke analog-sticken? Har alltid brukt piltastene, litt ubehagelig å måtte gå over til analog stick nå.

Det er ps2 vi snakker om her, dårlig med piltaster på de kontrollene...

Og kan ikke se utifra manualen at det skal være det heller. Men det er i mine øyne ikke noen bilsimulator heller da...

Skrevet

Det er ps2 vi snakker om her, dårlig med piltaster på de kontrollene...

Og kan ikke se utifra manualen at det skal være det heller. Men det er i mine øyne ikke noen bilsimulator heller da...

Dårlig med piltaster?

Piltastene er også analoge visst det var det du tenkte på men...

Jeg er også vannt til å bruke de. Gjør det på VC. Nå er det 20 min til jeg skal hjem og teste SA!! :dribble:

Gjest Slettet-NIoHlfL
Skrevet

analog styring er de (nye) tommelstikkene. Men piltastene mener dere sikkert d-pad, og den er digital styring.

Men følg da med i tiden. Det er analog som gjelder!

Skrevet
analog styring er de (nye) tommelstikkene. Men piltastene mener dere sikkert d-pad, og den er digital styring.

Men følg da med i tiden. Det er analog som gjelder!

ok, de er vel i grunn kanskje digitale, men de er trykkfølsomme. De har 256 forskjellige "hardhets-grader" du kan trykke ned på, slik at hvis du trykker litt, svinger også bilen litt, trykker du hardt, svinger bilen mye. På den måten oppfører også knappene på PS2 som analog...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...