CurSe Skrevet 28. oktober 2004 Skrevet 28. oktober 2004 Prøve nettoppp det gode gamle UT,men det var en ting som irriterte meg litt. Jeg klarte aldri å få mer enn "monster kill", kommer det noe etter det?
whom Skrevet 28. oktober 2004 Skrevet 28. oktober 2004 (endret) Prøve nettoppp det gode gamle UT,men det var en ting som irriterte meg litt. Jeg klarte aldri å få mer enn "monster kill", kommer det noe etter det? "Godlike" er den siste kommentaren på gamle UT hvis jeg ikke husker feil Edit: etter å ha tengt bittelitt nøyere etter, så var det vel kommentaren når man fragger i kvantitet du var ute etter... lenge siden jeg har spilt, men tror det "monster kill" var den siste der ja. Endret 28. oktober 2004 av Deuz
TRS Skrevet 28. oktober 2004 Skrevet 28. oktober 2004 (endret) tror Monster kill, eller, M M M M M MONSTER KILL! (sånn ca) er det meste i sammenhengende frags tror Wicked sick (som kommer etter God like) er mest i kvantitet uten å dø EDIT: Fant nettopp ut at Ludicris kill (noe slikt) kommer etter Monster kill eller dvs, dette var på UT2004 men kan hende det er slik på UT og Endret 29. oktober 2004 av TRS
fenris1911 Skrevet 29. oktober 2004 Skrevet 29. oktober 2004 I UT1 er det Monster kill som er siste. I UT2kx får ein ludicrus og holy shit! etter det. I tillegg er det langt inn mega kill mellom multi kill og ultra kill.
Passasjer Skrevet 29. oktober 2004 Skrevet 29. oktober 2004 M M M M MONSTER KILL er alltid god musikk i mine ører...
Hr. Jenssen Skrevet 29. oktober 2004 Skrevet 29. oktober 2004 "Godlike" er den siste kommentaren på gamle UT hvis jeg ikke husker feil I såfall husker du feil Godlike får du etter å ha drept så så mange uten å dø, tror jeg det var... BTW: I ut2k4 er det MANGE etter monsterkill!!
whom Skrevet 29. oktober 2004 Skrevet 29. oktober 2004 [iC' date=29/10/2004 : 15:07] "Godlike" er den siste kommentaren på gamle UT hvis jeg ikke husker feil I såfall husker du feil Godlike får du etter å ha drept så så mange uten å dø, tror jeg det var... BTW: I ut2k4 er det MANGE etter monsterkill!! Se editen jeg skrev før du postet Ellers så kan jeg jeg bekrefte at når det gjelder antall frags "på rad", så er det godlikle som er høyest i 2004 og m.m.m.monster kill, er det høyreste på på frags innen kort tid.
uberhunter Skrevet 29. oktober 2004 Skrevet 29. oktober 2004 Den siste i UT2K4 er 'WICKED SICK'... Den er vel kanskje 3 eller 4 etter 'Monster Kill'
Hr. Jenssen Skrevet 29. oktober 2004 Skrevet 29. oktober 2004 og m.m.m.monster kill, er det høyreste på på frags innen kort tid. Det er feil! Som han som postet over mitt innlegg sa, Wicked sick og flere kommer etter m-m-m-monsterkill!
fenris1911 Skrevet 29. oktober 2004 Skrevet 29. oktober 2004 Repeat after me: UT1: Killing spree Rampage Dominating Unstoppable Godlike Wicked Sick Double kill Multi kill Ultra kill Monster kill UT2kx: Killing spree Rampage Dominating Unstoppable Godlike Wicked Sick Double kill Multi kill Mega kill Ultra kill Monster kill Ludicrus Holy shit! Reknar med at dette er oppklart no.
whom Skrevet 29. oktober 2004 Skrevet 29. oktober 2004 (endret) Repeat after me: UT1: Killing spree Rampage Dominating Unstoppable Godlike Wicked Sick Double kill Multi kill Ultra kill Monster kill UT2kx: Killing spree Rampage Dominating Unstoppable Godlike Wicked Sick Double kill Multi kill Mega kill Ultra kill Monster kill Ludicrus Holy shit! Reknar med at dette er oppklart no. OK sorry dah Er nok bare det at jeg ikke er god nok til å oppnå disse scorene.. hehe Endret 29. oktober 2004 av Deuz
DaChronix Skrevet 31. oktober 2004 Skrevet 31. oktober 2004 wicked sick finnes ikke i det originale UT, dette er noe Epic la inn i UT2003 og har overført til UT2004 Godlike er høyeste i UT (25 frags uten å dø) Monster Kill er om jeg husker korrekt når du dreper 5 eller 6 stk på kort tid, den stopper aldri med monster kill .. announcer bare fortsetter med M M M M M M M M M Monster Kill helt til du ikke fragger for nok til å få det /daC!
beinbikkja Skrevet 4. november 2004 Skrevet 4. november 2004 klødde helt sykt i fingrene til å svare på den her med engang jeg begynte å lese fra toppen, men det var en som hadde svart... DAMNIT btw, big up dacca orakel her
DaChronix Skrevet 6. november 2004 Skrevet 6. november 2004 klødde helt sykt i fingrene til å svare på den her med engang jeg begynte å lese fra toppen, men det var en som hadde svart... DAMNIT btw, big up dacca orakel her lol er du her og!!! =D du er jo overalt mann /daC!
beinbikkja Skrevet 8. november 2004 Skrevet 8. november 2004 jeg har en finger med i spillet stort sett overalt
nonlocality Skrevet 10. november 2004 Skrevet 10. november 2004 Og sist men ikke minst (?) , "FLAK MONKEY" !! ! ! Er vel den siste i ut2k4.
DaChronix Skrevet 11. november 2004 Skrevet 11. november 2004 Og sist men ikke minst (?) , "FLAK MONKEY" !! ! ! Er vel den siste i ut2k4. flak monkey kommer når du dreper 15stk (tror jeg det er med flak), samme med shock bare at du da får "combo whore!". har forsåvidt ingenting å gjøre med godlike etc /daC!
proxymus safiron Skrevet 9. desember 2004 Skrevet 9. desember 2004 Prøve nettoppp det gode gamle UT,men det var en ting som irriterte meg litt. Jeg klarte aldri å få mer enn "monster kill", kommer det noe etter det? det må nok være UNSTOPEBUL .................muligens
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå