Gå til innhold

endelig over 12 000! jippi :)


Anbefalte innlegg

fikk den nette sum av 12 011 poeng 3DMark03 for syv minutter siden :) hadde akkurat låst opp de siste fire pipe'ene og flashet til power color XT PE BIOS.... ikke stort med klokking enda. Dessuten var ikke prosessoren klokket noe særlig heller. Kommer vel tilbake med over 12 500 kanskje???

 

Jeg lurer forresten på om det finnes et program slik som Rage3D til X800 kort, prøvde nemlig dette programmet, men gikk ikke med det kortet jeg har... har derfor ikke fått tweaket noe! Om noen har endret på minne-latencyene på sitt X800 pro @ XT hadde det vært morro om de kunne vise sine resultater av det.

 

Takker for alle svar og bidrag :)

post-108-1098999184_thumb.jpg

Endret av arnosmith
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

ja, omtrent, men nå har jo all den andre maskinvaren ganske mye å si den også... du er nok bedre rustet på det punktet enn meg

 

I teorien skal derimot et pro vivo kort med 16 pipelines, og samme klokk, yte det samme. Det ser også ut til å stemme i forhold til maskinvaren din. Du får jo tross alt bare 850 poeng mer, og maskinen din er jo helt vill i forhold til min...

Endret av arnosmith
Lenke til kommentar
Jeg lurer forresten på om det finnes et program slik som Rage3D til X800 kort, prøvde nemlig dette programmet, men gikk ikke med det kortet jeg har... har derfor ikke fått tweaket noe! Takker for alle svar og bidrag :)

Har/kan ikke prøvd Rage3D, men ATITool skulle kunne endre litt på minne timingsene for deg. Også kan du jo laste ned ferdid-tweaka omega-drivere.

Lenke til kommentar
Ja grattis  :thumbup:

 

Eni med Rikky her, syns 12k sikkelig lite til å ha et "x800 xtpe" , er bare i gt 1 resten av pcen har noe å si i 3dmark03, resten av testene går kun på gfx

Må stille meg litt kritisk til det du sier der. Merker selv hvor utrolig forskjell jeg får i game score når jeg klokker prosessoren. Det er fullt mulig det kun gjelder i gt1, men med en gang vi snakker om A64 prosessorer, og ikke minst godt overklokkede A64 prosessorer øker poengsummen drastiskt. Jeg har noname ram, og en shabby prosessor, av den grunn, føler jeg ikke det er noe sammenligningsgrunnlag for min og rikky sin score. Han stiller uten tvil i en klasse jeg ikke kan måle meg med når det kommer til hw utenom gf.kortet...

 

off topic: pengene du må ut med for å få de to tusen poengene du ekstra, er overhodet ikke mulig for meg å retferdiggjøre. Om du driver med annet enn spill, er det på en mulig (heller tvilsom) måte forsåelig at du bruker den summen penger. Det samme gjelder for "rikky". Dette kan høres ut som om jeg skyter meg i foten nå, ettersom jeg gir intrykk av at jeg har faktisk brukt 4000kr for å få et "top notch" gf.kort, men det kortet ble delvis dekt av mor og far...

 

så det så...

Endret av arnosmith
Lenke til kommentar
er det farlig å endre på minnetimings ? har lyst til å gjøre det..men jeg vet ikke hva jeg skal endre på..  :ermm:

 

men ontopic: gratulerer  :thumbup:  hvilke klokkefrekvenser brukte du ? 520/560 ? klarte 12k på 496/526 o_O

Hva med å lese hva han har skrevet ?

 

" PC X800pro VIVO @ XT PE 528/1130 "

bra gjetta da :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...