Gå til innhold

Trenger litt hjelp med og lage en box.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg har ikke fritidsproblemer.

Jeg har ikke psykiske problemer.

Jeg er overhodet ikke rasist.

Jeg er ikke en utdannet webdesigner, så ikke klag på designet mitt.

Jeg bryr meg ikke om dine meninger om mine meninger.

 

Vennligst ikke mail meg eller skriv i gjesteboka mi om ting som går under kategoriene nevnt over. Har du problemer med å forholde deg til det, ber jeg deg være så snill å trykke her, så din barnslighet slipper å gå ut over meg.

 

Har jeg ikke sett noe lignende før en gang? Siden litt av teksten er forandret enkelte plasser anntar jeg at det ikke bare var tenkt som midlertidig "innholdsfyll". Overskriftsbildene er det forøvrig også noe kjent med. :whistle:

 

Når det gjelder de ulike problemene du har, blir det egentlig vanskelig å prøve å rette på noe som helst, når koden er så rotete og lite strukturert som den er nå.

Endret av eX_treme
Lenke til kommentar

XxClawxX:

 

Jeg vet ikke hvem du er, hvor du er fra eller hva hensikten med denne direkte kopieringen fra hjemmesiden min er, men jeg kan fortelle deg at dette setter jeg SVÆRT liten pris på. Som det står presisert på originalen (lokaltog.net):

Jeg ville føle meg beæret dersom du finner noe som helst av innholdet her så interessant at du siterer det på hjemmesiden din (eller noe som helst annet sted, for den saks skyld). Det er helt greit, så lenge du gir meg kreditt for det. Kopierer du noe fra hjemmesiden min uten å nevne hvor du har det fra, er du en ufordragelig fjortis-slure som fortjener å brenne i helvete.

 

Jeg mener det som står der, er det virkelig noe jeg forakter mer enn rotter og griseavføring så er det rippere som deg. Hadde du enda lagt på en bitteliten notis som sier "dette er direkte kopiert fra lokaltog.net", så hadde det kanskje vært greit. Men jeg ser ingen notiser, jeg ser bare mitt eget materiale som jeg har laget helt selv bli misbrukt på en horribelt grell side. Dette er litt provoserende. Jeg skal prøve å forklare mine følelser for deg her.

 

Du har kopiert direkte mitt eget materiale (til og med headerbildene som er genererte av et PHP-script! Navnene er like - hvor langt er det mulig å gå!?). Det er en ting. Det er når du plasserer den i en side som er så stygg at svigermor ville snudd seg i graven at jeg blir litt... irritert.

 

Som det har vært diskutert utallige ganger på dette forumet så bryter du norske lover ved å kopiere andres åndsverk uten tillatelse til dette. Det kunne ikke falt meg inn i halvsøvne å la en toskete fjortis som deg kopiere noe fra en webside som jeg har utviklet i over et år. Alt som står på den siden er noe jeg har funnet på selv og som jeg har lagt utrolig mange timer i. Dersom du ikke fjerner innholdet vil jeg gjøre alt jeg har mulighet til for å presse deg til å fjerne det. Jeg har fått én side fjernet fra home.no.net på grunn av rip før, så det skal ikke være noe problem å få deg fjernet heller. Men jeg vil gi deg en sjanse til å fjerne den selv først.

 

Jeg hater tullinger som deg og jeg hater den manglende respekten din for andres arbeid. Jeg vil tro at du, som alle andre som prøver seg på ripping, har mistet all goodwill hos alle forumbrukere som leser denne tråden.

Og hvor dum er det mulig å bli? Vi henger i samme delen av forumet, og du trodde at jeg aldri kom til å finne ut at du hadde kopiert innhold direkte fra siden min? Det er visst flere idioter i den verdenen her enn jeg hadde anelse om.

 

Fjern alt du har kopiert fra meg snarest, så skal jeg la det gå for denne gangen.

Lenke til kommentar
Jeg har ikke fritidsproblemer.

Jeg har ikke psykiske problemer.

Jeg er overhodet ikke rasist.

Jeg er ikke en utdannet webdesigner, så ikke klag på designet mitt.

Jeg bryr meg ikke om dine meninger om mine meninger.

 

Vennligst ikke mail meg eller skriv i gjesteboka mi om ting som går under kategoriene nevnt over. Har du problemer med å forholde deg til det, ber jeg deg være så snill å trykke her, så din barnslighet slipper å gå ut over meg.

 

Har jeg ikke sett noe lignende før en gang?

Jo, jeg får deja-vu jeg og, lokaltog sin side kasnkje??

Lenke til kommentar

For guds skyld XxClawxX. Hvordan kan du være så jævla dum å kopiere så mye fra en annen side, spesielt når det er et forummedlem sin side! Er det pga du skulle ha noe tekst der så ville en eller annen tulletekst vært greit, da anbefaler jeg heller http://www.lipsum.com/ enn at du går rundt å kopierer andres sider. Støtter lokaltok like mye som g0mpen og forhåpentligvis resten av forummedlemmene gjør, 100%

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...