Gå til innhold

Livebilder av Nokia 6630, og bilder tatt med den


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Poenget er vel å se telefonen "live". bra TRÅD! Bra bilder :Men ikke en telefon for meg  :thumbdown: :thumbdown:

 

Nokia  :hmm:

Live? det er fra en nettbutikk. Sikkert bare en Jpg fil som er klippa inn på mobilen i et eller annet photo program :tease:

Hva du mente med den siste setningen forstår jeg ikke helt. Uansett, om du er her for bare å lage kvalme kan du heller lese en annen tråd, som interesserer nøyaktig deg.

 

Det er sannsynligvis _mange_ her på amobil-delen av forumet som er veldig interessert i livebilder av 6630, og derfor er det helt greit og passende å lage en egen tråd om dette.

Lenke til kommentar

Jeg mente at de sikkert bare har lagt på et bilde på den telefonen i et program. Derfor mener jeg at det ikke kan kalles "live" bilder. Det er vel bare å søke på google finner sikkert bedre bilder der. Er IKKE her for å lage kvalme. Men jeg har rett til å si min egen mening, og hvis du lurte så interesserer bilder av 6630 meg. Men ikke salgsbilder :(

Lenke til kommentar
Jeg mente at de sikkert bare har lagt på et bilde på den telefonen i et program. Derfor mener jeg at det ikke kan kalles "live" bilder. Det er vel bare å søke på google finner sikkert bedre bilder der. Er IKKE her for å lage kvalme. Men jeg har rett til å si min egen mening, og hvis du lurte så interesserer bilder av 6630 meg. Men ikke salgsbilder :(

Definisjonen av livebilder: Bilder tatt av mobilen i ulike situasjoner, som ikke er offisielle bilder lansert av produsenten.

 

Det er greit å se mobilen på annet enn som modell som er stusset på i ettertid som i pressebildene.

 

Fullt mulig at man finner bedre på google, men det meste finnes jo på google.

 

Tenkte jeg kunne slenge til en side til:

 

http://www.mobilmania.cz/Files/Obrazky/art...G/page00002.htm

 

edit: beklager om jeg gikk litt hardt ut i forige post, men så ikke noe positivt du hadde bidratt med i tråden så langt.

Endret av arehei
Lenke til kommentar
Har ikke 6630 ny desing på galleriet å menyene?

Siden den kjøres Series 60 2.0 kan man bytte themes så mye man vil. Mange themes har egne menyikoner.

 

Der har du forklaringen.

Ja det er jeg klar over.

 

Men galleriet skulle være litt anneldedes enn på tiligere symbian modeller. Den blir kalt Enhanced Media Gallery.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...