Thewiz Skrevet 28. oktober 2004 Skrevet 28. oktober 2004 Jeg har fått meg eJay Dance 3, så fikk jeg til å lage en kul sang, så save jeg, men da jeg skulle åpne den, så viste ikke PC'n hva den skulle bruke for å opne filen. Kan noen hjelpe meg? Trenger man et spesiellt Program for å kjøre eJay filer?
PeeJay Skrevet 28. oktober 2004 Skrevet 28. oktober 2004 Skudd fra hofta - saving lager en fil som bare kan åpnes i eJay, mens export lager .wav eller .mp3 som kan åpnes på vanlig måte?
Thewiz Skrevet 28. oktober 2004 Forfatter Skrevet 28. oktober 2004 Skudd fra hofta - saving lager en fil som bare kan åpnes i eJay, mens export lager .wav eller .mp3 som kan åpnes på vanlig måte? Hva mener du?
nonlocality Skrevet 28. oktober 2004 Skrevet 28. oktober 2004 (endret) Ja det er helt riktig som PeeJay sier, for å høre sangen din må du exporter den til wav eller mp3, du kan fortsette å "finpusse" sangen ved å save den. Endret 28. oktober 2004 av -Dreamer-
Hr. Jenssen Skrevet 28. oktober 2004 Skrevet 28. oktober 2004 (endret) Skudd fra hofta - saving lager en fil som bare kan åpnes i eJay, mens export lager .wav eller .mp3 som kan åpnes på vanlig måte? Hva mener du? EDIT: Det heter forresten Dance Ejay, ikke Ejay Dance! Endret 28. oktober 2004 av MeTa][iC
djrack Skrevet 28. oktober 2004 Skrevet 28. oktober 2004 hehe, Har du fått laggt ut sangen noen steder da?? VIl gjærne høre på den . Er den kul elle?
e321 Skrevet 28. oktober 2004 Skrevet 28. oktober 2004 PM meg så kan jeg legge den ut på home.no for deg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå