Gå til innhold

guild wars betatest

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg kommer ikke lenger enn name-mekking på character. skriver inn et navn, men går ikke ann å trykke på neste, FAEN! jeg hater når det er sånn :mad:

Skrevet
jeg kommer ikke lenger enn name-mekking på character. skriver inn et navn, men går ikke ann å trykke på neste, FAEN! jeg hater når det er sånn :mad:

Er navnet på spilleren din på 2 navn? Slik som mitt, Thcernobog Amrath. Det må det være ellers får du ikke fortsette.

Skrevet

heg var meget fornøyd, har spilt siden forrige post og til nå.

så døde jeg og ingen kunne ressurecte meg så måtte jeg quitte siden det ikke skjedde noe :!: jeg kaller meg mavalon darkwood btw

Skrevet
jeg vet det.... men hvor kan jeg kjøpe våpen, klær og armor?

Gå til ene enden av Lions arch, ta med deg noen NPC henche mans (total feil skrevet, men likevell). Gå ut gjennom porten som er rett ved siden av dem, la dem ta det første monstre, og du får et våpen, øks, tror jeg. Fortsett på den måten, du får en del utav det ;)

Skrevet

Crafter: Kan lage armor og større ingredienser av små ingredienser som man looter eller kjøper, noen ganger kan man ikke kjøpe ingredienser.

Charm Skill: Kjøper eller finner du et Charm Skill, kjøp et charm necklace og dobbelklikk på skillet og dermed på necklacet.

Salvage items: Man kan kjøpe Salvage kit for å gjøre salvage items, skjold, våpen eller andre ting om til ingredienser for eks: skjold kan man få iron av.

Skrevet

Dette er grinding på sitt verste!

Har spilt en god del timer nå og har kanskje 16 gull og våpenet jeg har nå har kanskje 1 mer skade enn det jeg starta med!

Levling går utroooolig tregt. Alle skills er mer eller mindre helt like.

Sitter igjen med følelsen mye jobb for lite. Null rewards.

Merkelig at om du mister henchmans underveis så får du de faen ikke med deg igjen før du går tilbake til første byen og løper gjennom aaaaalle sonene med de igjen.

Når jeg startet i dag hadde jeg skikkelig god feeling, men nå ette noen timer begynner den grafiske nytelsen å avta litt og det virker som spillet er ganske grunt.

Skrevet

Jeg synes spillet var ganske imponerende, jeg likte grafikken og jeg likte spesielt godt kampene. Men det jeg oppdaga fort, var at du absolutt må ha med deg en gruppe på tre. En som er Archer, en Fighter og en Magician (en sånn som kan gjennopplive deg)

Dette spillet er absolutt mye bedre enn The saga of Ryzom, som jeg likte utrolig godt.

Skrevet
snip

har du i det heletatt prøvd å dra på quests med andre players? :roll:

virker ikke slik.

levlinga går treigt nettopp fordi ingen skal bli mesteren på en dag som i mangen andre spill

Skrevet
snip

har du i det heletatt prøvd å dra på quests med andre players? :roll:

virker ikke slik.

levlinga går treigt nettopp fordi ingen skal bli mesteren på en dag som i mangen andre spill

Yepp, satt med Skype og greier. Vi fylte opp de plassene vi ikke hadde players til med henchmen

Skrevet (endret)

er mye bedre å vente, invite folk til dere har nok players, er mye bedre/kjekkere da

leif var her

Endret av TRS

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...