Terje0 Skrevet 27. oktober 2004 Skrevet 27. oktober 2004 Skjermkortet mitt er veldig varmt, når jeg tar på det er det veldig varmt. Og det luktet litt svidd også. er det normalt ?
likferd Skrevet 27. oktober 2004 Skrevet 27. oktober 2004 At høytytende skjermkort blir varme er helt normalt. De fleste tåler temperaturer på over 100 grader på kjernen. At det lukter svidd er nok mindre normalt Kan du se noen steder det ser "svidd" ut på kortet eller kjøleren da?
Deadringer Skrevet 27. oktober 2004 Skrevet 27. oktober 2004 vel ikke egentli ikke den svidde lukta i hvertfall. har du klokka det? hvis du har klokk det litt tilbake, og fjærn støv fra kortet. kan være grunnen til stanken
Terje0 Skrevet 27. oktober 2004 Forfatter Skrevet 27. oktober 2004 Så det er normalt at det blir varmt ja.. når jeg tok på den var den veldig varm. Det er en sånn vifte på skjermkortet, burde ikke den gå vis den er så varm da ? Har hørt at den vifta er sånn at den skrur seg på når det er nødvendig
likferd Skrevet 27. oktober 2004 Skrevet 27. oktober 2004 Vifta SKAL gå hele tiden Om den ikke går, er det ikke rart det lukter svidd, for å si det slik.
Deadringer Skrevet 27. oktober 2004 Skrevet 27. oktober 2004 Vifta SKAL gå hele tiden Om den ikke går, er det ikke rart det lukter svidd, for å si det slik. riktig. den skal ikke skru seg av. men prøv uansett å klokke litt ned, hvis du har klokket, og fjærn støv eller annet som kan ha havnet på kortet
likferd Skrevet 27. oktober 2004 Skrevet 27. oktober 2004 Jeg anbefaler å ta ut kortet, blåse ren kjøleren (trykkluft på boks er glimrende), sjekk at ledningen til viften er i, og sett inn igjen kortet. Er du riktig heldig, virker den igjen. Er du ikke fullt så heldig, må du nok reklamere på kortet, eller kjøpe ny vifte.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå