Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Toyota Corolla med rå lyd!


Hotmale

Anbefalte innlegg

hei!

 

Her en kveld var jeg ute og labba, da ut fra en gate kommer det en gammel toyota corolla( hatchback), fra rundt 80-tallet. Den ga på, og den hadde såå rå lyd. Den så helt stock\orginal ut, men det hørtes ut som en bmw 320motor! Er det noen som bet hvilken motor som var i denne bilen,eller hvorfor den hadde rå lyd hadde det vært fint! er på utkikk etter en lignende bil, og denne var jo perfekt med så rå lyd( for å være en liten corolla)

 

Takk for svar

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
hei!

 

Her en kveld var jeg ute og labba, da ut fra en gate kommer det en gammel toyota corolla( hatchback), fra rundt 80-tallet. Den ga på, og den hadde såå rå lyd. Den så helt stock\orginal ut, men det hørtes ut som en bmw 320motor! Er det noen som bet hvilken motor som var i denne bilen,eller hvorfor den hadde rå lyd hadde det vært fint! er på utkikk etter en lignende bil, og denne var jo perfekt med så rå lyd( for å være en liten corolla)

 

Takk for svar

Jeg har en Corolla 1,3DX 83 modell med automat. Den har kongelyd :thumbup:

 

Du kan få kjøpe den for 100 000,- :D

Lenke til kommentar

Bare å sveise deg nytt eksos anlegg det :thumbup: Ta av alle katalysatorene og bruke et tjukkt rør med en nice ende som du får til rundt 2000 kr på torshov :dribble:

 

EDIT: Eller eventuelt sette inn en V8, men da er spørsmålet bare om den stakkars corollan klarer å holde sammen :roll:

Endret av Nicklas
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...