Gå til innhold

Demo av Need for Speed: Underground 2 (PC)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
den var jo totalt syk feet, noen som har prøvd å ha bilen HELT rolig og trykker på H-knappen og forran,bak,eller noen av side knappene?? .

 

bruk enten H eller J !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Vet, J bumper du med

Trykker du på H mens du står stille, og trykker enten opp-pil eller ned-pil eller begge, så kan du se hva som skjer :)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6
helle på å laste ned no..gleder meg til å prøve det :D

 

håper bere at det blir ein beidre funksjon for lan spilling når heile spelet e ferdig..

spelte ein del Lan med underground 1 og men håper det blir beidre på 2'eren..

 

ingen andre her som har prøvd Lan på underground 1??

Var det en lan funksjon på nfsu 1??

Lenke til kommentar
helle på å laste ned no..gleder meg til å prøve det :D

 

håper bere at det blir ein beidre funksjon for lan spilling når heile spelet e ferdig..

spelte ein del Lan med underground 1 og men håper det blir beidre på 2'eren..

 

ingen andre her som har prøvd Lan på underground 1??

Var det en lan funksjon på nfsu 1??

Ja, en uofisiell patch som man kunne laste ned..

Lenke til kommentar

Greit å få testa med demoen.

Det gjorde meg 100% sikker på at jeg IKKE skal kjøpe full-versjonen! Har spilt alle NFS siden starten og dette var jaggu det verste av samtlige.

Mistenker at de (økonomen hos EA) har porta alt direkte fra PS2 utgaven noe både kontrollerene og grafikken bærer preg av. Mange gilde farger ja visst, men folka, bilene og omgivelsene ser jo ikke viklighetstro ut i det hele tatt. Verst er likevel at man har null feeling med bilen (bruker ratt).

Beste NFS er uten tvil Porche. Etter det har det gått sakte nedoverbakke for nå å ha nådd bunnen (forhåpentligvis). Nei, gi oss et NFS som igjen utnytter det en PC er god for og ikke dette PS2 skvipet.

Endret av Doz
Lenke til kommentar

Ingen tvil om at konsoller har ødelagt mange pc/konsoll-spill, men NFSU2 er på ingen måter noe stjerneeksempel på dette. Og utenom menyene og noen deler av grafikken merker man lite til at det er porting synes jeg, regner også med at fullversonen er teknisk litt bedre(høyere oppløsnings texturer og surround støtte bl.a.).

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...