Gå til innhold

Team Fortress Classic 2?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Team Fortress 2 er Valve's neste prosjekt. De skal fullføre utviklingen nå som Half Life 2 er ferdig. Kanskje det kommer til våren.

Skrevet
TF2 skulle jo kommet for LENGE siden....

Nei, egentlig ikke. Det ble annonsert for lenge siden (99), men da de fikk vite hva Source motoren kunne gjøre, så ønsket de å bruke den istedet. Source er akkurat blitt ferdi, derfor kan de fullføre TF nå :)

Skrevet

Er TFC det spillet hvor sniperbørsa lader seg opp etter hvor lenge man holder nede skyteknappen(en rød prikk som blir sterkere og sterkere)? Så er det engineers som bygger sånne autogunnere som plaffer ned det meste? Eller snakker jeg om et helt annet spill nå? :hmm:

Skrevet
Ehrm, trodde Source motoren ble ferdig før de starte på selve HL2 ?

Deler av den ja.

Det jeg mente var at de kan ikke slippe ut TF2 før Half Life 2 er kommet ut på markedet. Derfor måtte de bare sette prosjektet på venting. Nå som HL2 er ferdig så kan de endelig konsentrere seg om TF2 for fullt (de som ikke driver med de andre Source konversjonene da).

Skrevet
Er TFC det spillet hvor sniperbørsa lader seg opp etter hvor lenge man holder nede skyteknappen(en rød prikk som blir sterkere og sterkere)? Så er det engineers som bygger sånne autogunnere som plaffer ned det meste? Eller snakker jeg om et helt annet spill nå? :hmm:

stemmer nok bra...

Skrevet
Er TFC det spillet hvor sniperbørsa lader seg opp etter hvor lenge man holder nede skyteknappen(en rød prikk som blir sterkere og sterkere)? Så er det engineers som bygger sånne autogunnere som plaffer ned det meste? Eller snakker jeg om et helt annet spill nå?  :hmm:

stemmer nok bra...

yapp, veldig underholdene :!:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...