twarr Skrevet 26. oktober 2004 Skrevet 26. oktober 2004 hei, skal kjøpe nytt skjermkort, x800 pro vivo (vil flashe til xt pe).. Har tenkt på Sapphire x800pro vivo, men de kommer jo aldri på lager. Derimot har ASUS også x800 pro vivo, kan denne modellen også flashes til xt pe eller? Asus Radeon X800PRO 256MB DDR VIVO <-- på komplett
apwr Skrevet 26. oktober 2004 Skrevet 26. oktober 2004 Så vidt jeg vet, så kan alle x800pro vivo-kort flashes til xt.
HKS Skrevet 26. oktober 2004 Skrevet 26. oktober 2004 Ja, det bør gå... Men det er jo ofte en grunn til at chipen ikke er solgt som et XT kort isteden, så det kan hende at du ikke klarer å kjøre på samme klokkehastighet, eller at det er noe galt med en av de pipelinene du prøver å åpne. Men høyst sannsynlig kommer det til å fungere!
twarr Skrevet 26. oktober 2004 Forfatter Skrevet 26. oktober 2004 ok, supert! Da bestiller jeg nå.. Tror dere at jeg har det innen fredag? Skal nemlig arrangere et lan og hadde vært litt kjekt å hatt det da.. når jeg har bestilt før så har posten vanligvis tatt 3 dager, med andre ord får jeg den på lørdag.. eller hva tror dere?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå