Scortech Skrevet 25. oktober 2004 Skrevet 25. oktober 2004 Folk som diskuterer piratkopiering får anmerkninger også videre. Folk som diskuterer chipsett på xbox og PS2 eller hva det måtte være burde fått anmerkninger også. Fordi Chipsett er jo det folk skaffer seg for og laste ned pirat kopierte spill gratis for og spille på Xbox og PS2. Eller er det bare meg som ser det sånn????
Melfacion Skrevet 25. oktober 2004 Skrevet 25. oktober 2004 tja... chipping er jo lov, det... når man snakker om chipping og hvor man får gjort det er det ikke en direkte oppfordring til piratvirksomhet, siden det har sine lovlige bruksområder.... Piratkopiering derimot er litt mindre akseptert, siden dette er en litt mer direkte tilnærming av problemet... Det er snakk om nyanser her, men det er gamer.no som bestemmer hvor skapet skal stå...
OlaML Skrevet 25. oktober 2004 Skrevet 25. oktober 2004 Er grensetilfeller da. Folk for jo snakke så mye de vil om bittorrent og p2p i de relevante forumene så lenge de ikke nevner hva de laster ned. (er bare Linux ISOer, jeg lover!)
Rookie_NO Skrevet 25. oktober 2004 Skrevet 25. oktober 2004 Gammal diskusjon som er tatt opp flere ganger før... Fikk ferie fordi jeg mente at dette var samme sak! No-cds crack er akkurat like lovlige som chipping. Hvorfor er ikke gamecopyworld saksøkt nedenom og hjem da? Heia Gamers policy...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå