Gå til innhold

bruke mus og tastatur til xbox


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Da blir FPS spill over LIVE helt lattelig ..

En med keyboard / mus kombo vil jo løpe i ring rundt de som spiller med vanlig kontroller.

 

Nei, heia PC spill over internett hvor alle har samme mulighet :)

kanskje det, men herregud så frustrerende det er å spille fps spill på xbox når man ikke takler den forpulte kontrollen helt.

Lenke til kommentar

Det var bare et spørsmål om tid før noen fant opp dette. Suger maks spør du meg...

 

Det fine med X-box live kontra pc-spill er jo at alle sitter på samme utstyret og der har like konkurransekår, mens på pc-en så er det et utstyrsjag, man må ha det siste grafikkortet, siste prosessoren osv. for å få nok fps slik at man kan hevde seg.

 

Nå vil det bli sånn at alle må ha tastatur og mus til X-boxen for å henge med. Triste greier...

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EkRmMDKFIU
Det var bare et spørsmål om tid før noen fant opp dette. Suger maks spør du meg...

 

Det fine med X-box live kontra pc-spill er jo at alle sitter på samme utstyret og der har like konkurransekår, mens på pc-en så er det et utstyrsjag, man må ha det siste grafikkortet, siste prosessoren osv. for å få nok fps slik at man kan hevde seg.

 

Nå vil det bli sånn at alle må ha tastatur og mus til X-boxen for å henge med. Triste greier...

Derfor man fremdeles spiller cs :D Der har alle like forutsetninger (ser man bort fra cheatere da)

 

:D

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

oi. har ikke fått noe varsel om jeg at jeg hadde fått svar :!:

 

damn.

 

den boksen ser temmelig grei ut ja. kjekt å slippe å måtte kjøpe xbox sitt orginale utstyr (mus og tastur) der utseende er altfor prioritert istedefor komfor.

ser for meg ett rundt keyboard med ett stor x logo der reload knappen burde være! :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...