Gå til innhold

Problemer med firewall på Asus K8N-E Deluxe


Dingot0m

Anbefalte innlegg

Først installerte jeg "NVIDIA ForceWare Network Access Manager" fra Asus sin installasjons-CD. Da fikk jeg ingen problemer, men når jeg startet Web-interfacet fikk jeg bare en tom, hvit hjemmeside. Jeg prøvde så å laste ned nyeste Forceware-drivere fra Asus sin hjemmeside og oppdaterte driverne. Så ble jeg spurt om jeg ville installere NVIDIA ForceWare Network Access Manager igjen, og jeg svarte ja. Det var visst en nyere versjon. Men det gikk heller dårlig, for underveis stoppet installasjonen, eller før filkoperingen startet, og den sa at "ISScript.msi" var utdatert ifht versjonen på dette programmet, og avsluttet. Så jeg oppdaterte ISScript.msi til seneste versjon, dvs. versjon 9. Jeg får fremdeles ikke installert den nye Network Access Manageren, og dem gamle er fremdeles bare et tomt, hvitt bilde. Noen som vet?

 

Jeg kjører norsk Windows XP Professional m/ SP1.

 

EDIT: Vik fra meg, Leif. :hrm:

Endret av Dingot0m
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg har msi hovedkort, men fikk også blank side i IE med de driverene som lå på cd'n. Men opera viste sidene helt fint(ny vri og ikke støtte ie :p), når jeg oppdaterte til nyeste driverene fra nvidia.com så jeg sidene helt fint i ie igjenn.

 

EDIT: standardnivået på fw'n er blokking av noen få utvalgte porter hvis jeg ikke husker helt feil, dog er det lenge siden jeg har brukt den nå...

Endret av Civilix
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...