^aM^ Skrevet 24. oktober 2004 Skrevet 24. oktober 2004 Hey, jeg har problemere med å få instalert spillet under windows XP, installeren vil rett og slett ikke starte. noen som vet hvordan jeg kan fikse dette, funcom sin suport side sier at det sakl være muligt, men ikke noe serligt mere. Håper på raskt svar, mvh aM
^aM^ Skrevet 24. oktober 2004 Forfatter Skrevet 24. oktober 2004 det er jo lagd for windows 95/98 men tech supprot sier at det skal klare å virke under xp...
Rafael Skrevet 24. oktober 2004 Skrevet 24. oktober 2004 Ja, om de ikke tar helt feil så er jo isåfall noe galt med datamaskinen din e.l. ?
Zeph Skrevet 24. oktober 2004 Skrevet 24. oktober 2004 (endret) Det finnest oppdateringer for spillet, det var det eg trengte iallefall. Edit: Link http://www.longestjourney.com/help/patches/norwegian/ Endret 24. oktober 2004 av zeph
^aM^ Skrevet 24. oktober 2004 Forfatter Skrevet 24. oktober 2004 di oppdateringene vil ikke ned, de er ikke påserveren eller noe, kan du sende dem på mail eller noe? [email protected]
oerhört Skrevet 24. oktober 2004 Skrevet 24. oktober 2004 Vennligst sørg for at trådens tittel forteller hva den handler om. Endret.
Zeph Skrevet 24. oktober 2004 Skrevet 24. oktober 2004 Det er mulig. Eg las litt feil, og trudde du hadde problemer med det, men når du ikkje får installert Kva skjer da? Du setter i CDen, får opp startmenyen og klikker Installer.
Dʋgɢtung Skrevet 24. oktober 2004 Skrevet 24. oktober 2004 (endret) di oppdateringene vil ikke ned, de er ikke påserveren eller noe, kan du sende dem på mail eller noe? [email protected] Merkelig....jeg fikk de ned uten noe problem. Kan godt sende de til deg jeg. edit: ...men uten spillet installert kommer du ikke langt Endret 24. oktober 2004 av Complexion
Khalifen Skrevet 25. oktober 2004 Skrevet 25. oktober 2004 Jeg har nylig innstalert spillet på XP. Problemet da var at jeg kunne spille litt før den gikk ut av spillet. Det ble fiksa med en patch.
Sigga Skrevet 25. oktober 2004 Skrevet 25. oktober 2004 Men man trenger jo ikke en kraftig maskin for å spill det, så hvis du har en gammel maskin kan du spillet det på den.
^aM^ Skrevet 25. oktober 2004 Forfatter Skrevet 25. oktober 2004 problemet mitt er at når auto start på cden starter og jeg trykker instaler så kommer install vinduet opp(det første der man ser den teller til 100%) men så skjer ikke noe mere... Angående det med kraftig maskin, jeg har ikke en annen maskin en denne.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå