Gå til innhold

warhammer 4k til pc?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har vurdert å kjøpe warhammer 40k: dawn of war :hmm:

Noen som vet om en side med omtaler eller noen som har det selv?

verdt og kjøpe? :hmm:

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Her har du en liten link til en review: Warhammer 40K@Gamespot

Har handla det jeg.. Morsomt spill, men det er kun en campagin i single player. En får ikke spille de andre rasene, noe som er drit kjipt.. Spillet er sikkert artig i multiplayer da.. Håper det kommer en expansion eller no så en kan spille de andre rasene i single også..

Endret av Nosferatu
Skrevet

Joda, skirmish er fullt mulig. Spillet fikk forresten en enormt god score i PC Gamer også. Ingen anelse hvilken, men jeg leste nummeret etterpå (Eller noe), og da så jeg at det stod nevnt at de hadde gitt det en bra score.

Jeg har det selv, men syns ikke at det er noe særlig. Men det er hovedsakelig pga jeg ikke har noe særlig forhold til W40K eller er superfan av den typen spill da. Artig underholdning og fett i MP. Et par kamerater av meg, som også spiller W40K firgur-greia, er helt hekta på spillet :)

Skrevet

ser bra ut :dribble:

skulle bestille det på elkjøp men fant det ikke på siden :(

Har ikke alle butikkene fått det enda??

Skrevet

Fint LAN spill og greit over internett, men vil si at Warcraft FT egner seg bedre til det meste. Hvertfall gameplayet.

Warcraft

+Mange raser med forskjellige taktikker

+Flere mods og moduser

+masse mer

-til tider for mye ting som hemmer Strategi spilling

Warhammer

+nytt

+Fin grafikk

+Enkelt gameplay

-Blir fort ensformig

Dette er bare gjeldende for Internett LAN spilling. Bare tok med litt info som jeg ser

Skrevet

Har spillet. Har ikke spilt d så mye, men eg komme helt sikkert til å gjøre det frammover tiden. Grei grafikk og nytenkning av gameplay (på ein måte)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...