Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

Bytte miniPCI nettverkskort på laptop


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det er vel forsåvidt ganske enkelt, vippe opp tastaturet og smekke inni...Men hvorfor skifte, er vel ikke så stor ytelsesforskjell?? Hvis du bare bruker trådløse til å surfe på internett er det lite og ingen forskjell på b og g, men for all del, gjør som du vil..

Endret av bragoon
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-hhTID5kl

Du bør sjekke om Tundra Pc trenger et autorisert kort. Jeg tviler det blir noe problem for din Tundra, men min "sære" IBM Thinkpad ville ikke ha det kortet. Måtte være "Autorisert" av IBM.

Lenke til kommentar

Har vurdert å bytte til g på min Dell, men har hørt at det kan være prblemer med ledningene som skal festes på kortet. Det er viktig å være klar over at disse festepukntene kan variere og at ledningene kan bli for korte.. Men dette er bare noe jeg fikk høre da jeg ringte til Dell og skulle bestille.. Så da lot jeg være inntil videre.. (Jeg streamer også en del film fra den stasjonære fordi det er enklere å koble den bærbare til TVen, og b standarden holder akkurat til Divx/xvid i de fleste tilfeller, men ikke alltid like smertefritt :( )

Endret av cyberpet
Lenke til kommentar
jevel: Modell? En Tundra 1557Nå vet jeg ikke helt va du spør etter.. Jeg har en Tundra 1557 med Intel® PRO/Wireless LAN 2100 3B miniPCI.. :whistle:

 

Identiske ja?! Da prøver jeg meg! :w00t:

Beklager. Mitt innlegg var direkte linket mot quoten min. Den er myntet på ham med IBM maskinen.

 

Men jo, de er identiske og skal fungere om hverandre.

 

-KJ

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...