Gå til innhold

AR Data, er de seriøse?


Anbefalte innlegg

Tenkte jeg skulle kjøpe en del tinger fra AR Data. men lurte på om det er noen her som har erfaringer med de? De hadde akkurat det jeg trengte, og det var mye billigere enn andre webshoper. men igjen så virker de litt useriøse.

 

Sendte bla. en mail til de for en uke siden, om noen små spørsmål, og har fortsatt ikke fått noen svar.

 

Takk til alle som svarer :D

 

EDIT: hadde også vært topp om kanskje ARdata hadde svart også?? :D

Så får jeg ihvertfall vite at butikken er i live.

EDIT2: link til ardata er HER

Endret av tozer
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+6132

Ikke for å være frekk, men dere har sjekket at dere ser på priser *inkl* moms?

Dette er enda en av mange (useriøse) Web-shops som prøver seg på "vis-ikke-moms-prisene-slik-at-noobs-biter-på".

Bortsett fra litt "gråsone-firmaer" som trikser? seg til momsfritak på PC-utstyr er det vel ingen som får kjøpt PC-utstyr uten moms?

Dvs. at Web-shops som i hovedsak henter sine kunder fra privatmarkedet bør la være med dette "skitne trikset" og "defaulte" prisr uten moms..

Etter Web-sida å dømme bruker de samme leverandør som PS-Data og PC-butikken (gamle design til PS-data).. så jeg vil tro at dette er enda et firma som ikke har noe lager..

Jeg kan ta feil.. det har hendt før... :p

Lenke til kommentar

Kan bare informere om at AR data faktisk var en av de første store dataimportørene som var på Norske markedet, de kan nok betegnes som seriøse. Men de er en av de som fremdeles satser mye på butikk markedet i molde og omegne, og har nå i siste tiden begynt med web..

 

Grunnen til at de har priser eksl mva er jo fordi at Ar data først og fremst henvender seg til firma markedet,skoler osv... Er jo ingen problem å trykke inkl mva knappen..

 

De kommer vel sterkt på banen etterhvert for privatmarkedet, men kommer vel ikke å satse så mye på dette som f.eks komplett, da de allerede har opparbeidet seg kompentanse og gode avtaler til det lokale datamarkedet i molde og omegne..

 

AR data er en stor og etablert data forhandler, med egen import fra blant annet asia.. Tar f.eks inn asus direkte og ikke via mellomlevrandører..

 

Mvh

RScue

Lenke til kommentar
Kan bare informere om at AR data faktisk var en av de første store dataimportørene som var på Norske markedet, de kan nok betegnes som seriøse. Men de er en av de som fremdeles satser mye på butikk markedet i molde og omegne, og har nå i siste tiden begynt med web..

 

Grunnen til at de har priser eksl mva er jo fordi at Ar data først og fremst henvender seg til firma markedet,skoler osv... Er jo ingen problem å trykke inkl mva knappen..

 

De kommer vel sterkt på banen etterhvert for privatmarkedet, men kommer vel ikke å satse så mye på dette som f.eks komplett, da de allerede har opparbeidet seg kompentanse og gode avtaler til det lokale datamarkedet i molde og omegne..

 

AR data er en stor og etablert data forhandler, med egen import fra blant annet asia.. Tar f.eks inn asus direkte og ikke via mellomlevrandører..

 

Mvh

RScue

Litt offtopic, men kan du være en av dem som har skrevet sidene til AR? Ser du har mange fine orddelingsoppsett du også... ;)

 

Når det gjelder topicen så kan jeg bare bekrefte at AR (Arild Rogne) Data er en bedrift som har holdt på lenge. Hvorvidt de har ting på lager og er snille vet jeg ikke, men når jeg jobbet opp mot dem så var de i aller høyeste grad oppegående. Spesielt forhandlerleddet deres var veldig bra.

 

-KJ

Lenke til kommentar

Takker for alle svar så langt. Ingen som har erfaringer med de i litt nyere tid?

Butikken kan jo ha vært god for 1 år siden, og ikke er det nå osv.

 

Men for meg så virker det som at butikken er til å stole på. men jeg kommer fortsatt til å krysse fingrene om at varene iheletatt kommer i posten til den prisen jeg forventer. ( hehe, ja jeg valgte å slå PÅ mva. ) :thumbup:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...