Gå til innhold

keysonic led tastatur, bra eller?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ja, legger man øret nedpå, hører man en svak during.

Kjøpte dette tastaturet for 1 uke siden, etter å brukt et tråløst "stort" tastatur fra microsoft, forskjellen er som natt og dag, det er vanskelig å venne seg til dette tynne tastaturet, jeg sliter ennå, og det er ikke bestandig tastene reagerer, særlig space tasten, og det er lett å bomme og trykke feil tast.

Jeg gikk på den bomerten at jeg likte utseende og lyset, og fikk heller et mindre egna og ubrukbart keyboard som tar seg best ut nå du ikke bruker pc´n

Så turen i morgen går til komplett og håper på å finne et bedre.

 

Men er man vant med bærbare maskiner, er nok overgangen til dette tastaturet ikke så stor, selv om tastene på de bærbare er mye bedre

 

Terningkast :

 

Bruk : 2

Utseende : 5

 

edit : PS! på esken i butikken så tastene myke og stille ute, men det er ikke noe forskjell fra vanlige tastaturer, de bråker like mye.

Endret av bholmsen
Lenke til kommentar
Ok, takker for svar. Da kan vi luke ut dette tastaturet.

 

Men er fortsatt på utkikk etter et tastatur som har stillegående taster, noen som kan anbefale et? (pris har ingen betydning)

Er på utkikk etter det samme. Kjøpte nettopp Keytronic K 2001, men var ikke fornøyd med tastaturet. De bråkte og jeg syntes tastene var litt for dype...

 

Altså jeg er ihvertfall på utkikk etter er som:

- ikke har altfor dype taster (dvs ihvertfall ikke så dype som k2001, eller så er jeg vant til nokså dype)

 

- Myke taster dvs ikke for mye bråk

 

- egner seg til spilling

 

-er ikke fan av mange hurtigtaster, men er det et priceless tastatur med, så tar jeg det

:D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...