Gå til innhold

TEST: Sweex Ocean


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Godt skrevet test. Bra at vi får en nyansert "advarsel" mot denne spilleren.

 

Forøvrig har jeg et tips til neste spiller som Siri kan teste:

Apacer Audio Steno VA210 128MB USB 2.0 299 kr

Apacer Audio Steno VA210 256MB USB 2.0 375 kr

 

Disse er også svært billige, nesten på nivå med de billigste minnepluggene, og de er til og med USB 2.0. Slik jeg ser det så kan de kanskje være et alternativ til de som ønsker en ren minneplugg. Litt ekstra funksjonalitet i form av MP3-avspilling er kanskje verd de kronene de koster mer enn de billigste minnepluggene. Men som sagt: En test hadde vært å foretrekke. Jeg tror ikke det blir så mye arbeid å skrive den testen siden enheten er nesten blottet for funksjonalitet.

Lenke til kommentar

Har akkurat mottat Apacer Audio Steno VA210 256MB-saken (sambo'en kjøpte den)

 

Og jeg må si at lydkvaliteten er rett og slett ELENDIG! Det er så vidt en kan høre vokalisten i noen sanger, i tillegg til at det er utrolig mye støy og ulyder (minner om dårlig koding av sanger. Det er ikke sangene det er feil med. For de funker ypperlig i min mp3-spiller)

 

Jeg lurer faktisk på om spilleren er defekt, at det kanskje er det noe galt med codec'en som er inne i spilleren. Eller er spilleren bare helt elendig?

 

Noen som har spilleren og har erfart det samme? Har lite lyst å sende spilleren i retur og betale frakt og tilleggsavgift, når det faktisk viser seg at den rett og slett bare er dårlig

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...