Gå til innhold

overklokking av 3500+


stenkarlsen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Greit nok at det kanskje er litt dumt spm, men da er det enda dummere med de som faktisk poster bare for å si at dette var et dumt spm.. eller denne er posta i feil kategori... Om ikke det er MER irriterende enn de som spørr om et spm som er spurt utallige ganger, så veit ikke jeg assa..

 

Det er tross alt ikke alle som kjenner forumet så godt som enkelte andre, og kan søke seg frem til gamle innlegg etc..

 

Om du først skal svare på et innelgg så svar hvertfall på hva vedkommende spørr om da.. eller si: "dette er det ikke noe fasit svar på men kikk på denne linken..." eller noe annet!

 

Nero

Lenke til kommentar
QUOTE (ballemann @ 22/10/2004 : 13:09)

for et dumt svar.. 

 

 

Nei, egentlig ikke. Det er ALDRI noen fasit på hvor langt man kan klokke ting

 

 

Altså det går an og oppgi sånn ca hvor langt det er mulig og klokke..... for de som har et lignende system. Selfølgelig er det forskjellig fra cpu til cpu men alikelvell de er da ikke så forskjellige....

 

Du kan i hvertfall forklare på en hyggelig måte, at det ikke er så lett og si hvor langt en kan klokke.

 

Og har du ikke peilig så la vær og svar (hvorfor er det så mange her som bare er ute etter bråk?)

Endret av Blue--Sky
Lenke til kommentar
QUOTE (ballemann @ 22/10/2004 : 13:09)

for et dumt svar.. 

 

 

Nei, egentlig ikke. Det er ALDRI noen fasit på hvor langt man kan klokke ting

 

 

Altså det går an og oppgi sånn ca hvor langt det er mulig og klokke..... for de som har et lignende system. Selfølgelig er det forskjellig fra cpu til cpu men alikelvell de er da ikke så forskjellige....

 

Du kan i hvertfall forklare på en hyggelig måte, at det ikke er så lett og si hvor langt en kan klokke.

 

Og har du ikke peilig så la vær og svar (hvorfor er det så mange her som bare er ute etter bråk?)

Hvorfor tror folk alltid at jeg er så sinna? :hmm:

Lenke til kommentar

sorry om dette var et dumt spørsmål... men da er jeg tydeligvis dum... jeg har alldri hatt dette systemet, og jeg har søkt i forumet i 2 dager uten å finne noen med et system i NÆRHETEN av dette.. så vær så snill, ikke kom med noe før du vet hva det er snakk om... Noen som vet noe om det?

 

EDIT:

OK-baren

Friområde for alt som er relatert til de temaene Overklokking.no driver innen..

 

er dette feil post?

Endret av stenkarlsen
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...