Gå til innhold

angrefrist loven!!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hallo, idag får jeg svar fra Dell om jeg kan bruke retten min eller ikke. jeg har kontaktet både TV2 hjelper deg og forbrukerrådet. Og de mener at retten er på min side.

 

Hvis jeg vinner, skal jeg bygge skikkelig saker. Klokke den opp til 3.5 ghz

 

I look forward to this shit.

 

peace

Lenke til kommentar

Quote:


Den 2002-05-29 13:34, B|Real skrev:

Angrefrist loven gjelder for usalgsteder der kjøperen ikke er på sitt faste usaltsted (eller.no)


Så alt som har med TLF-salg, internett, dør-salg kan man anger på
innen rimelig tid
.

Rimelig tid er vel helst rundt 2 uker, helst innenfor.




 

Hvis du hadde lest en eller to av innleggene tidligere i dette emnet, så hadde du sett at det du skrev har blitt nevnt sikkert 10 ganger. Det er ikke det diskusjonen dreier seg om lenger.

Lenke til kommentar

Quote:


eldorado2097 skrev (2002-05-29 17:04):

Hvis du hadde lest en eller to av innleggene tidligere i dette emnet, så hadde du sett at det du skrev har blitt nevnt sikkert 10 ganger. Det er ikke det diskusjonen dreier seg om lenger.


For å være erlig så leste jeg ikke poste ordentlig :grin:

Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...

DivXdude: Du høres ut som en meget usympatisk kjøper som bare vil tyne dell på alle mulige måter. Dell er sikkert en seriøs bedrift som prøve å få hjulene til å gå rundt og yte service.

 

Tenk det at det er du som er ansatt i dell og må behandle slike vanskelige kunder. Stakkars folk der. Jeg er glad det ikke er meg som mottar sånne uvitende fjortis samtaler.

 

Hvis du ikke har giddet å lese avtalen når du kjøper dyrt utstyr og bare vil prakke det tilbake på dell etter at verdien har sunket enormt så har jeg ikke mye til overs for deg.

 

Selg maskinen og kjøp deg en ny! Det koster nok en god del i mellomlegg men det må du tåle når du er så dum å angre på at du kjøpte den "trege 2.2GHz-dritten".

 

Beklager at jeg er krass med deg, men det du trenger mest er sosiale antenner ..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...