Xanitra Skrevet 21. oktober 2004 Skrevet 21. oktober 2004 Det er nok kun de som har vært på Diablo 2 en stund, denne tråden er beregnet på. Jeg bare undres på jeg. Den chat gem saken som kan aktiveres, Mange sier den gjør noe med spillet, andre sier Blizzard bare la den inn på pur(e) f. Jeg har testet litt selv, aktivert den og ikke, og jeg synes selv jeg har fått flere "gem shrines" ved aktivering enn ikke. Men det kan være at dette også er tilfeldigheter som leder til innbilning. Hva mener dere'?
Den Polse Skrevet 21. oktober 2004 Skrevet 21. oktober 2004 Aner ikke, tror ingen andre enn blizzard vet. Kanskje en sånn greie som ikke er aktivert enda? Aldri merka noe forskjell med den. Håper noen vet det.
Jeremy Skrevet 21. oktober 2004 Skrevet 21. oktober 2004 What is the function of the Gem in the Diablo II Battle.net Chat room?When it has been clicked once, it activates -- causing a blue glow to appear through the Gem. When it is clicked again, it deactivates and the glow disappears. Rarely a perfect gem activation will occur instead of the usual Gem activation. Med andre ord, den har ingen funksjon. Den ble lagt inn bare for å tulle med folka og drive dem til vanvidd.
Cosmic^ Skrevet 21. oktober 2004 Skrevet 21. oktober 2004 Hvis du trykker på den veldig mange ganger kommer det "perfect gem activated". Skjer ikke noe annet tho.
Jeremy Skrevet 21. oktober 2004 Skrevet 21. oktober 2004 Hvis du trykker på den veldig mange ganger kommer det "perfect gem activated". Skjer ikke noe annet tho. Skal ikke skje noe heller Hvis du følger med på forumet på battle.net, så ser du tusenvis av poster om nettopp dette.
Xanitra Skrevet 22. oktober 2004 Forfatter Skrevet 22. oktober 2004 (endret) Skal ikke skje noe heller Hvis du følger med på forumet på battle.net, så ser du tusenvis av poster om nettopp dette. jeg mener nå likevel at jeg får mer gem shrines ved aktivering av chat gem jeg da. jeg brukte til og med map hack for å bekrefte dette i antall gem shrines. ( PS: Oppfordrer ikke til å bruke maphack nå, siden Blizzard har slått hardt ned på map hack lignende prog.) Endret 22. oktober 2004 av Xanitra
M@R7!N Skrevet 24. oktober 2004 Skrevet 24. oktober 2004 (endret) Genialt spør dere meg Folk lager masse oppstyr bare pga en "knapp" uten funksjon Endret 24. oktober 2004 av M@R7!N
nd4spd Skrevet 24. oktober 2004 Skrevet 24. oktober 2004 Det var noen som letet gjennom noen koder eller noe, som fant ut at knappen ikke ikke var knyttet til noe funksjon.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå