Gå til innhold

Lage seriøs fragmovie

Anbefalte innlegg

Skrevet
Du det er mange 100 ganger lettere å lage en god film med fraps enn det er med videomach! Først tar du opp en demo i counter strike, så ser du den og mens du ser demoen er det bare til å trykke på f9 vis du bruker fraps. Da starter den å ta opp, deretter trykker du f9 igjen så slutter den. Hver gang du gjør dette i løpet av demoen tar den opp et nytt klipp! Etter du har tatt opp mange frags med fraps redigerer du dem bare med et videoredigerings prog, feks: adobe premiere eller sony vegas 5.0 (vegas er min favoritt)!

Er det mulig og legge til like mange effekter på et ferdig klipp, som det er på bilder som settes sammen?

Får man godt kvalitet på klippene man tar med Fraps? Maks fps?

Max fps er 30 ja, i vegas 5.0 kan du redigere det ferdige klippe like mye som bildene, har lagd en del counter strike filmer, før brukte jeg videomach, men med en gang jeg prøvde fraps gikk jeg over til å bruke det. Det var mye enklere å bruke. Slowmotion og sånne ting kan jeg legge på ved hjelp av sony vegas 5.0 så det er heller ingen problem!

• 9 måneder senere...
Videoannonse
Annonse
Skrevet

mitt tips er å følge mrz sin guide

SOm han skriver startmovie 90 og åpne i vegas... du får god kvalitet + det blir en fin flyt på klippet, akkuratt som du hadde lagt på en effekt etterpå...

btw: skal du bruke fraps må du bruke det på demoen, ikke når du spiller :)

Skrevet

Denne tråden vart oppretta 21/10/2004, så eg rekner med at trådstarter har fått den hjelpen han trenger. Tråd stenges.

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...