embark Skrevet 21. oktober 2004 Skrevet 21. oktober 2004 (endret) Hei, jeg har tenkt å lage en seriøst fragmovie. Har lagd et par før, men liksom bare for å teste software. Men denne gangen skal det altså lages en film. Jeg har tenkt å recorde vanlig, for så å sette sammen film i VideoMach. Har også prøvd Fraps, men synes det blir litt vanskelig å spille mens jeg recorder (aime, reagere fort og sånn). Og så er det musikk da, det er alltid vanskelig å velge. Har tenkt på et par sanger, men ville kanskje hatt litt hjelp fra dere. Her er sangene jeg vurderer: -Celldweller - Switchback -Lagwagon - Know it All -Millencolin - E20 Norr -Sum 41 - No Reason -Lostprophets - Start Something -JDS - Nine Days (Darude feat. JS16 Remix) Altså forholdsvis mye Rock/Punk. Jeg tror ikke jeg gidder å bry meg så mye med sånne videoeffekter, da jeg syns det ser litt teit ut i cs-filmer, tror jeg skal bruke Magix Music Maker 7 til å redigere med. Syns dette er et helt greitt program, pluss at jeg kan det. Har dere noen tips? Endret 21. oktober 2004 av fragmaster Jay
Ksungam Skrevet 21. oktober 2004 Skrevet 21. oktober 2004 er det bare dine egne frags som skal på filmen?
DevN Skrevet 21. oktober 2004 Skrevet 21. oktober 2004 Ingen tips, men du trenger vel ikke filme med Fraps mens du spiller? Er det ikke mulig å spille av en demo av deg å kjøre Fraps samtidig?
FuJJi Skrevet 21. oktober 2004 Skrevet 21. oktober 2004 jeg har alltid hadt lyst til å lage en fragmovie :!: Har 1 tips... ta med sangen Open Your Eyes med Goldfinger. Har altid ment den passer så godt i en fragmovie
embark Skrevet 21. oktober 2004 Forfatter Skrevet 21. oktober 2004 er det bare dine egne frags som skal på filmen? Ja, men har tenkt å få en kompis til å kjøre Fraps. ....Pokker, har har bare 12gig harddisk. Får vel recorde selv da, men det tar så lang tid!
Ksungam Skrevet 21. oktober 2004 Skrevet 21. oktober 2004 er ikke helt med her... hadde du tenkt å recorde med fraps imens du spiller?? dette vil i så fall være veldig dumt, recorder heller til .DEM filer og kjør fraps mens du ser på disse...
Loeve Skrevet 21. oktober 2004 Skrevet 21. oktober 2004 Jeg har aldri i mitt liv sett en seriøs fragmovie. Hadde den vært seriøs, hadde de i det minste spurt artistene om å få bruke låtene. De aller største fragmoviesene har trolig blitt sett av 1 million (+), og det er da rimelig å kreve en liten slant for å ha med musikken sin.
Plomma2 Skrevet 21. oktober 2004 Skrevet 21. oktober 2004 Lage en seriøs fragmovie i Videomach? Lykke til.
brillan Skrevet 21. oktober 2004 Skrevet 21. oktober 2004 Lage en seriøs fragmovie i Videomach?Lykke til. Du vet at ca alle cs filmene blir LAGET i videomach, og etterpå redigert i et annet program?
mESA Skrevet 21. oktober 2004 Skrevet 21. oktober 2004 Jeg har aldri i mitt liv sett en seriøs fragmovie. Hadde den vært seriøs, hadde de i det minste spurt artistene om å få bruke låtene. De aller største fragmoviesene har trolig blitt sett av 1 million (+), og det er da rimelig å kreve en liten slant for å ha med musikken sin. Fragmovien fra 1.3 som er laget av bds er no litt seriøs da. Eller den er ganske bra Selv om jeg ikke spiller cs fortsatt, så er det ganske bra cs film, en av de beste jeg har sett, gode frags og bra laget til med sanger.
Mats1988 Skrevet 21. oktober 2004 Skrevet 21. oktober 2004 Soil - Breaking me down ---er brukt i mange cs filmer, men en til skader ikke
Sigga Skrevet 21. oktober 2004 Skrevet 21. oktober 2004 Hmmm...Mange på forumet her som har lagd gode frag-movies...Spør dem.
DevN Skrevet 21. oktober 2004 Skrevet 21. oktober 2004 jeg har alltid hadt lyst til å lage en fragmovie :!: Har 1 tips... ta med sangenOpen Your Eyes med Goldfinger. Har altid ment den passer så godt i en fragmovie Heller Guano Apes - Open Your Eyes.
Der Kommissar Skrevet 21. oktober 2004 Skrevet 21. oktober 2004 Jeg foreslår følgende to sanger; "Wollt ihr das Bett in Flammen sehen?" og "Rammstein" av bandet Rammstein
Kasp Skrevet 21. oktober 2004 Skrevet 21. oktober 2004 Virker som om du liker rock, så slenger med et par sanger med litt fart i Hoobastank - Out of control Metallica - Leper Messiah Metallica - Of wolf and man Metallica - Dirty Window System Of A Down - I-E-A-I-A-I-O System Of A Down - Suite-Pee System Of A Down - Devil
Sjark Skrevet 25. oktober 2004 Skrevet 25. oktober 2004 Hei,jeg har tenkt å lage en seriøst fragmovie. Har lagd et par før, men liksom bare for å teste software. Men denne gangen skal det altså lages en film. Jeg har tenkt å recorde vanlig, for så å sette sammen film i VideoMach. Har også prøvd Fraps, men synes det blir litt vanskelig å spille mens jeg recorder (aime, reagere fort og sånn). Og så er det musikk da, det er alltid vanskelig å velge. Har tenkt på et par sanger, men ville kanskje hatt litt hjelp fra dere. Her er sangene jeg vurderer: -Celldweller - Switchback -Lagwagon - Know it All -Millencolin - E20 Norr -Sum 41 - No Reason -Lostprophets - Start Something -JDS - Nine Days (Darude feat. JS16 Remix) Altså forholdsvis mye Rock/Punk. Jeg tror ikke jeg gidder å bry meg så mye med sånne videoeffekter, da jeg syns det ser litt teit ut i cs-filmer, tror jeg skal bruke Magix Music Maker 7 til å redigere med. Syns dette er et helt greitt program, pluss at jeg kan det. Har dere noen tips? Her er en nice sang som passer til counter strike fragmovies: Within Temptations - Ice Queen her medfølger et 45sec klipp av sangen! Ice_Queen.rar
Sjark Skrevet 25. oktober 2004 Skrevet 25. oktober 2004 Lage en seriøs fragmovie i Videomach?Lykke til. Du vet at ca alle cs filmene blir LAGET i videomach, og etterpå redigert i et annet program? Du det er mange 100 ganger lettere å lage en god film med fraps enn det er med videomach! Først tar du opp en demo i counter strike, så ser du den og mens du ser demoen er det bare til å trykke på f9 vis du bruker fraps. Da starter den å ta opp, deretter trykker du f9 igjen så slutter den. Hver gang du gjør dette i løpet av demoen tar den opp et nytt klipp! Etter du har tatt opp mange frags med fraps redigerer du dem bare med et videoredigerings prog, feks: adobe premiere eller sony vegas 5.0 (vegas er min favoritt)!
DevN Skrevet 25. oktober 2004 Skrevet 25. oktober 2004 Du det er mange 100 ganger lettere å lage en god film med fraps enn det er med videomach! Først tar du opp en demo i counter strike, så ser du den og mens du ser demoen er det bare til å trykke på f9 vis du bruker fraps. Da starter den å ta opp, deretter trykker du f9 igjen så slutter den. Hver gang du gjør dette i løpet av demoen tar den opp et nytt klipp! Etter du har tatt opp mange frags med fraps redigerer du dem bare med et videoredigerings prog, feks: adobe premiere eller sony vegas 5.0 (vegas er min favoritt)! Er det mulig og legge til like mange effekter på et ferdig klipp, som det er på bilder som settes sammen? Får man godt kvalitet på klippene man tar med Fraps? Maks fps?
Ksungam Skrevet 25. oktober 2004 Skrevet 25. oktober 2004 Du det er mange 100 ganger lettere å lage en god film med fraps enn det er med videomach! Først tar du opp en demo i counter strike, så ser du den og mens du ser demoen er det bare til å trykke på f9 vis du bruker fraps. Da starter den å ta opp, deretter trykker du f9 igjen så slutter den. Hver gang du gjør dette i løpet av demoen tar den opp et nytt klipp! Etter du har tatt opp mange frags med fraps redigerer du dem bare med et videoredigerings prog, feks: adobe premiere eller sony vegas 5.0 (vegas er min favoritt)! Er det mulig og legge til like mange effekter på et ferdig klipp, som det er på bilder som settes sammen? Får man godt kvalitet på klippene man tar med Fraps? Maks fps? var det spørsmål eller ironi..?
embark Skrevet 25. oktober 2004 Forfatter Skrevet 25. oktober 2004 Du det er mange 100 ganger lettere å lage en god film med fraps enn det er med videomach! Først tar du opp en demo i counter strike, så ser du den og mens du ser demoen er det bare til å trykke på f9 vis du bruker fraps. Da starter den å ta opp, deretter trykker du f9 igjen så slutter den. Hver gang du gjør dette i løpet av demoen tar den opp et nytt klipp! Etter du har tatt opp mange frags med fraps redigerer du dem bare med et videoredigerings prog, feks: adobe premiere eller sony vegas 5.0 (vegas er min favoritt)! Er det mulig og legge til like mange effekter på et ferdig klipp, som det er på bilder som settes sammen? Får man godt kvalitet på klippene man tar med Fraps? Maks fps? Ja, man får ganske god kvalitet på Fraps. Maks fps er 30, tror jeg...
Anbefalte innlegg